obey-robots.txt
26 April 2018, 18:54
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
DealeXtreme
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe livebox en geen telefoon meer

agua
Heb vandaag een nieuwe livebox ontvangen. Netjes aangesloten zoals de oude ook. Nu gaat het lampje van de telefoon niet meer branden. In het menu van de livebox staat: Status telefonie niet geactiveerd. Doe ik iets verkeerd?
 
TCP_IP
nee, telefonie is gekoppeld aan één specifieke livebox.
livebox is nu nog gekoppeld aan je oude livebox, na paar dagen word het rechtgezet bij orange en word telefonie actief op je nieuwe livebox... ff af wachten dus
 
agua
Met andere woorden beter de oude weer aansluiten. Of niet?
 
TCP_IP
ehh als je wilt bellen ja !
als je merkt dat telefonie op die livebox het nite meer doet, is het omgezet en dus nieuwe livebox aansluiten Wink
 
agua
Nou ik heb de oude er weer aanhangen en ook hier geen telefoonvebinding meer. Zou er dan toevallig een storing zijn?
 
agua
Was ik maar bij @home gebleven AngryAngry
 
agua
Net ff helpdesk gebeld. Ikke: Ik heb geen telefoonverbinding meer. Mederwerker: Heeft u al geprobeerd te bellen?
Nou dat was de druppel.Shock
 
gueswho
Ik heb hetzelfe nu ondervonden. Afgelopen woensdag (14/5) een nieuwe livebox ontvangen. De oude had kuren waarbij telefonie op de gekste tijden uitviel etc.
De nieuwe livebox heeft momenteel geen telefonie (ook geen lampje op de box). De helpdesk via KPN lijn gebeld (lekker duur) en de medewerker die ik aan de lijn had, snapte er ook niets van. Hij zou het aan de technische dienst voorleggen en dit kon wel 7-10 dagen gaan duren. Of een mogelijkheid dat deze livebox ook defect is????
Nou bedankt Orange. Ze kunnen beter de kleur rood nemen van uitkijken!Sad
 
agua
Heb je ook geprobeerd om de oude livebox nog eens aan te sluiten?
 
gueswho
Oude Livebox reageert ook niet meer. Schijnt met het Mac-adres van de nieuwe box te maken. Telefonie zou nu gekoppeld zijn met de nieuwe box (nieuw mac-adres). Echter je weet het resultaat. Nada.
Diverse keren gereset en noem maar op, maar niets helpt. Volgens de helpdesk moet de livebox een bestandje vd server halen, waar de optie telefonie weer moet aangaan, maar tot op heden helemaal niets. Internet doet het gelukkig wel, maar telefonie (ook het lampje op livebox blijft uit) laat het afweten. In het menu vd livebox staat ook dat ik geen telefonie en geen telefoonnummer heb?????
Rest niets anders dan afwachten...of heeft iemand anders een oplossing (behalve uit het raam gooien?).Shock
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe livebox en geen telefoon meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen 9 20 maart 2018, 18:32
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing 6 27 februari 2018, 21:39
geen telefoon Zyxel configuratie en problemen 2 13 december 2017, 19:50
Geen TV bij Zyxel Zyxel configuratie en problemen 4 27 oktober 2017, 14:09
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen 25 01 oktober 2017, 23:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo09:41:08
| dutch flash 1 dag
| Dwemer 1 dag
| japio 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update