obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
[ADSL Direct] Storing BBNed klanten
lolindir
*Opgelost*

Start 11-07-2006 12:55
Eind 11-07-2006 16:25

Op dit moment zijn door problemen bij BBNed klanten op de volgende locaties niet in staat om verbinding te maken:

- Bemmel Bml
- Zutphen-Centrum Zp-C
- Amsterdam-West Asd-W
- Amsterdam-Buitenveldert Asd-Btv
- Amsterdam-Rozenburg Asd-Rzbg
- Utrecht-Leidscherijn Ut-Lerij
- Almere-Stad Flevokant Alr-Sfk
Gewijzigd door lolindir op 18 juli 2006, 13:43
 
Wanabo
Welkom lolindir!

Bedankt voor je melding! op http://online.gebruikers.eu/livepageW.php stond om 1830 nog niets.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Kan ik me voorstellen, het Wanadoo netwerk gaat immers niet via BBNed. Vandaar ook geen storingsmelding.
Of heeft Wanadoo/Orange ook BBned abo's er tussen?
Greetings, Richard.
 
Richard
Oh kijk eens aan, dat wist ik niet, ik dacht dat alles via hun eigen net verliep. Weer wat bijgeleerd, thanks!
Greetings, Richard.
 
Lizard
ADSL Direct wordt nu niet meer actief verkocht. En om de snelheid hoef je het ook niet te laten 1MBit/512Kbit Smile
Dit was een abonnement waarmee de livebox met telefonie geintroduceerd werd. (Voordat Wanadoo/Orange met Family over het eigen netwerk begon.)
 
Puma
apaard had volgens mij adsl direct. hij heeft welis neergezet dat het een ramp was. veel bugs etc.
Gewijzigd door Puma op 13 juli 2006, 01:03
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[ADSL Direct] Storing BBNed klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
Advertentie