Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
ADSL Lijn gekaapt door Het Net, kan niets doen!
|
|
drbilly |
Geplaatst op 14 August 2008, 13:03
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 13 May 2008 |
Had hier al eerder een Thread open staan omdat ik al maanden geen internet heb. Na m'n verhuizing is het niet opgeleverd en na 23! keer contact met de Orange /Online helpdesk nog steeds geen oplossing en geld zou ik ook niet terug krijgen. Inmiddels echter heeft een bevriende advocaat een In Gebreke Stelling gestuurd aan Online en NU PAS komt boven wat er aan de hand is. M'n ADSL lijn is gekaapt door een andere provider en Online zegt dat het Het Net is. In ieder geval een KPN bedrijf. Verder zegt Online tegen mijn advocaat dat ze niks meer voor mij kunnen doen en 5 maanden + verhuiskosten terug storten. Ik kon maar beter een Kabelprovider zoeken want via ADSL kon wel eens een lang verhaal worden. Maar zeg nou zelf... DIT KAN TOCH NIET???!!! Waar zijn mijn rechten als consument, waarom kan Het Net zomaar mijn lijn kapen? En dat dit geen losstaand probleem is blijkt ook uit dit verhaal: http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=3;action=display;threadid=13550 Ik zou graag horen wat men hiervan denkt en of iemand nog weet wat ik kan ondernemen. Ik zou graag weer ADSL internet want Kabel + TV hoef ik niet. Wie heeft ideeen? |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 14 August 2008, 16:07
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
ik weet de thread nog en tja dat verklaart het verhaal eigenlijk wel ja... was wel sync maar je kreeg geen ip... wat zou kunnen is dat bijv. een van je buren adsl had aangevraagd en op jouw adres is geleverd.. en je buren maar wachten tis maar een voorbeeld... vreemd dat het ook gebeurdis MAG NIET.. WEET niet of het kan hoor maar je zou KPN kunnen bellen, en navragen van welke ISP zijn signaal levert op je adres... betreffende ISP bellen en vragen om de lijn te slopen (signaal erafhalen) wanneer 100 % zeker is dat er niemand op je lijn zit dan nieuwe aanvraag... maar beste pas doen wanneer je zeker bent dat alles van je lijn af is... |
|
|
ettepet |
Geplaatst op 21 August 2008, 14:02
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 25 Nov 2007 |
ben je er van bewust dat er 4 draadjes uit je telefoonkabel komen ik heb op blauw en rood alice en op oranje en wit online/live dus je kan op een adres twee providers hebben want als de monteur ziet dat er bv rood en blauw al bezet zijn pakt hij de andere twee draadjes dus ik zou ff de kpn monoplist van de draadjes van jouw huis naar de kast laten kijken want die doen het aansluit werk ik kan ook nog steeds niet begrijpen dat het een paar weken duurt voor dat je adsl hebt als je de benodigde werkzaam heden kent kan het binnen paar dag en geregeld zijn raar verhaal toch |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 21 August 2008, 17:38
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...rowstart=0 is al doorgenomen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL Lijn gekaapt door Het Net, kan niets doen!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
Zyxel vervangen door fritzbox 7390 | Algemeen | : 7 | 01 Dec 2017 |
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S | Algemeen | : 5 | 25 Aug 2017 |
Zyxel modem adsl lampje brandt niet | Algemeen | : 10 | 02 Feb 2017 |
ADSL/VDSL instellingen | Frequently Asked Questions | : 5 | 31 Dec 2016 |
Advertentie