obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
PS3 aansluiten
Erwinh
Wie kan mij helpen? Heb een PS3 aangeschaft en wil deze wireless verbinden met de Livebox. Heb alle gegevens ingevuld maar hij geeft aan geen verbinding met de livebox te kunnen maken. Het is hier vast al eens gepost maar ik kan het niet vinden. Hellup Smile
 
TCP_IP
Reg-knopje weleens ingedrukt ?

Zie link

stap 6: contact maken met de Livebox
Om de handmatige installatie af te ronden, moet er contact worden gemaakt met de Livebox.

* Loop naar de Livebox en druk op het REG knopje. Het WiFi lampje op de Livebox zal gaan knipperen
* Klik binnen 10 minuten (zolang het Wifi lampje knippert) op ‘ok’ op de computer of dubbelklik op het 'Wanadoo_' of 'Livebox-' netwerk en Windows zal proberen verbinding te maken
* Het scherm voor de netwerksleutel opent nu
* Vul de netwerksleutel of WEP-key in die u onderop de Livebox vindt
* Na ongeveer 10 seconden zal het scherm 'Draadloze netwerkverbindingen' de status 'Verbonden' weergeven achter het Livebox netwerk. In dit tabblad ziet u ook de signaalsterkte en signaalkwaliteit van de verbinding

Dit is voor XP, maar je moet vrijwel hetzelfde doen...
 
Erwinh
Gelukt! Grin Dank voor de link!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PS3 aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Advertentie