obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
virus op de installatie-CD
angelorf
Ik kwam een virus tegen op de installatie-CD. Avast Antivirus ontdekte een TROJAN HORSE... Ik kon hem niet verwijderen omdat hij op de CD stond.... Shock
 
rrozema
Als je het niet vertrouwt en je hebt geen wireless van Online, dan stop je gauw die cd terug in z'n condoompje en kijkt er nooit weer naar. Alleen als je de wireless dongle van Online gebruikt of je livebox via een usb kabel aansluit heb je die cd nodig om een drivertje te installeren. Beide typen verbinding kan ik je afraden om te gebruiken, want de snelheid is bij beiden zeer laag. Alle andere typen verbindingen werken al met een standaard windows installatie. Het enige dat die cd dan doet is reclame voor Online installeren op jouw pc.
 
Mythykal
Klopt, compleet onnodig, de drivers zijn tevens ook gewoon op de website van Online te vinden, ditmaal zonder reclame...

evt> te vinden bij het kopje klantenservice, en dan zoeken op trefwoord drivers
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'virus op de installatie-CD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?) Snelheid : 68 19 sep 2017
m7 101 installatie problemen Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 27 dec 2015
email distrubutie virus? Email : 14 30 sep 2015
Installatie digitale televisie Algemeen : 2 31 mei 2015
Hoe ziet een ALLES in 1 typische installatie er uit ? Eigen modem configuratie en problemen : 2 18 aug 2014
Advertentie