obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Op de startpagina heb je een linker en een rechter paneel. In 'forum mode' is het rechter paneel weggelaten,
dat bevalt me wel! dat bevalt me wel! 75%[9 stemmen]
ik wil graag dat rechterpaneel terug! ik wil graag dat rechterpaneel terug! 8%[1 stem]
waar heb je het over! waar heb je het over! 17%[2 stemmen]
Totaal stemmen : 12
 Onderwerp afdrukken
Boven eerste post! Scherm is breder in forum en post mode!
Wanabo
Is het jullie opgevallen dat bij bezoek aan de forum index of bij het lezen van post het rechterpaneel is weggelaten??

Wat vinden jullie daarvan?

Geef je mening in de enquête! En plaats commentaar in deze thread.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
guus
Bevalt me wel echter is het wel even wennen. Denk soms dat ik nog naar rechts moet scrollen :p
 
TCP_IP
Weet je wat ook mooi zou zijn, ik weet alleen niet of dat plagiaat achtig iets gaat worden Pfft

bij online.nl hebben je die zwarte balk met linken erin (groene letters, staat home/adsl/adslentelefonie/../tips&tricks)
Dat je hier ook zoiets maakt :O


Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Boven eerste post! Scherm is breder in forum en post mode!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
opschonen forum Algemeen : 1 28 jan 2019
Geen volledig scherm tv kijken op laptop Helpdesk : 1 24 mei 2018
zyxel modem in bridge mode Zyxel configuratie en problemen : 2 12 nov 2017
Advertentie