obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Brief aan Cable1 heeft geholpen
RiaH
Nu het topic, waarin ik mijn problemen met Cable1 vermeldde, gesloten is, laat ik hier maar even weten dat mijn aangetekende brief aan Cable1 geholpen heeft. Zojuist kreeg ik een telefoontje dat er kosteloos een monteur wordt langsgestuurd om de problemen op te lossen en alsnog de installatie aan te leggen zoals ik die had willen hebben.

Dat geeft de burger weer moed.

Ria
 
Wanabo
Top!!SmileWink:pCoolGrin
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Funny2k
Dat is netjes... Een mooie oplossing. Ze hadden het ook anders kunnen oplossen!
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Brief aan Cable1 heeft geholpen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wie heeft ervaring met opzeggen? Algemeen : 5 28 mei 2015
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Help, mijn PS3 heeft UPnP & NAT problemen. Huawei configuratie en problemen : 11 13 apr 2013
Heeft de HG655d hub of switch functionaliteit? Huawei configuratie en problemen : 1 28 nov 2011
Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen. Algemeen : 1 20 jul 2010
Advertentie