Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen.
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 20 July 2010, 12:44
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Sinds de vakantie begonnen is zijn buitenlandse hackers en spammers opeens zeer actief geworden. Ik was er steeds druk mee deze onverlaten te verwijderen en te blokkeren. Het enige wat jullie er mogelijk van gemerkt hebben is dat er een storing is geweest. Dit kwam overigens door mij omdat ik een fout had gemaakt in de .htaccess file. (zit de blacklist in) Gelukkig bestaat er voor dit systeem een Security uitbreiding. Na installatie wordt alle narigheid geblokkeerd. Dit systeem heeft echter wel twee nadelen:
Merk je iets geks! Laat het me dan weten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server | Algemeen | : 4 | 30 Jun 2019 |
opschonen forum | Algemeen | : 1 | 28 Jan 2019 |
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 29 Nov 2016 |
wie heeft ervaring met opzeggen? | Algemeen | : 5 | 28 May 2015 |
TVgids laadt niet bij gebruik universele afstandsbediening | Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten | : 2 | 17 Jan 2015 |
Advertentie