obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Installatie CD werkt niet, Vista 64bit
Boeiend
Hoi,

Ik probeer komend weekend op scouting ADSL te installeren, Speedtouch modem heb ik al ontvangen uitgeprobeerd. Vandaag wordt de verbiding pas actief.
De Online Assistent CD werkt niet op mijn laptop, ik krijg wel een popup en start dan gewoon het start.exe. Maar er komt daarna niets. Als ik dit thuis op een XP pc probeer start er wel gewoon een programma op.
Nou hoop ik niet dat dit te maken heeft met het feit dat ik een 64bit Vista heb, anders is dat wel weer een negatief puntje voor Online.
Maar nou ben ik redelijk thuis in het ADSL installatie verhaal, ik heb toch helemaal geen cd nodig voor het opzetten van de verbinding? Ik kan toch gewoon op de speedtouch zelf de juiste gegevens invoeren?
Als iemand een suggestie heeft voor die cd graag.
 
TCP_IP
Nog sterker zelfs, cd is nuttig voor de wifi drivers indien je die hebt.
Speedtouch zou als het goed is voorgeconfigureerd moeten zijn net als livebox.
Gewoon simpelweg dsl erin prikken en ethernet kabel tussen pc en speedtouch en klaar.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Boeiend

Quote

TCP_IP schreef:
Gewoon simpelweg dsl erin prikken en ethernet kabel tussen pc en speedtouch en klaar.

CD niet nodig dus. Waarom leveren jullie die dan, is alleen maar irritant. Ik gebruik altijd drivers van internet, zijn meer uptodate.
 
TCP_IP
Jullie ?
Wij zijn niet van Online als je bovenaan site leest, staat met koeienletters:

Welkom op het onafhankelijke forum over Online!


We zijn zelf (voormalig-)Online abbonee's, die de nodige problemen hebben gehad en bij elkaar zijn gekomen Wink
Dus denk aub niet dat wij bij Online horen !

Waarom ze dat doen tja, de CD die ik ooit had wat ik eruit kon afleiden is dat er een heel stappenplan op staat. Niet iedereen weet waar welk kabeltje in moet hea Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie CD werkt niet, Vista 64bit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie