obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Vraagje over Isra punt.
nightwing
Ik lees hier dat het raadzaam is om je livebox in de meterkast te zetten i.v.m. met het feit dat ie dan dichter bij het isra punt staat en zo ook je optimale snelheid kan krijgen. Kan iemand mij een foto plaatsen waar ik kan zien hoe dat nu precies in de meterkast uitziet, zodat ik weet waar ik op moet letten ?

Dit zijn nu mijn specs:

De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1144 meter.

Eerst trainde mijn livebox in op ruim 1000mbit, nu kom ik niet hoger dan dit:


Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 7664 Kb
Afname Dichtbij : 26.1 (dB)
Ver weg : 8.9 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 7 (dB)
Ver weg : 10 (dB)
HEC-teller 95
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 17
ES-teller van 1 dag 0

De kabels zitten goed, geen knikken en dergelijke, pc is ook in orde wat updates betreft. Ik kan de livebox blijven resetten, maar het helpt allemaal niets meer nu. Nu wil ik dus gaan proberen om de livebox in meterkast te zetten, maar dan wil ik wel graag weten hoe dat in zijn werk gaat, dus hoe het eruit ziet etc.


Alvast bedankt voor jullie hulp/reacties.
high speeds will never end.........
 
nightwing

Quote

GhostPost1 schreef:
Ik zou zeggen neem ff de tijd om het forum goed door te lezen dan kom je het antwoord tegen. Het is meerdere malen gepost Wink

Suc6



Idd, maar kan nergens foto's vinden. Wink
high speeds will never end.........
 
nightwing

Quote

GhostPost1 schreef:
waarom wl je foto's ?

In de handleiding van je Livebox staat uitleg over de verschillende isra punten met plaatjes Smile


dat klopt maar niet van de meterkast. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dat precies uitziet. Zodat ik weet waar ik op moet letten.Cool
high speeds will never end.........
 
nightwing
kijk daar heb ik wat aan Grin Mijn isra punt zit dus in de woonkomer dubbele wantcontactdoos. De meterkast is echt verouderd Pfft Nu is ff gaan rommelen met het isra punt om te checkken of de aansluitingen wel goed zitten daar. Bedankt ! Grin
high speeds will never end.........
 
nightwing
Update: Heb de wandcontactdoos eraf geschroefd en wat bleek: Er zat enkele kabeltjes heel erg lost, dus niet goed vast geklemt. Deze heb ik er wat beter in gedraaid, en nu krijg ik dit:

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 8056 Kb
Afname Dichtbij : 26.2 (dB)
Ver weg : 8.9 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 7 (dB)
Ver weg : 10 (dB)
HEC-teller 168
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 10
ES-teller van 1 dag 0


Vanavond maar eens de livebox gaan resetten. Ik kan nu al zien dat er iets van verbetering inzit. Ik hou jullie op de hoogte. :)
high speeds will never end.........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje over Isra punt.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Locatie isra onbekend Helpdesk : 6 13 feb 2015
Verbinding maken tussen ISRA en modem. Algemeen : 2 31 jan 2015
Geen ISRA aansluiten maar wel betalen Klacht over Online : 12 29 jan 2015
ISRA Punt niet te vinden Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 9 19 aug 2011
ISRA problemen Opleveringsproblemen : 5 12 dec 2010
Advertentie