obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
WANADOO Livebox kan niet geiinstalleerd worden op Windows Vista
sguruer
Goedenavond

Sinds kort maak ik gebruik van Windows Vista. Het lukt me niet om vanaf de cd-rom (versie Livebox b.0.12) te installeren.

Denk dat de cd-rom Windows vista niet ondersteunt


- krijg bij het installeren nog een fout melding van ENDWIZ.EXE (Iemand enige idee wat dat is ?)


KAN IK ERGENS EEN VERSIE DOWNLOADEN WAT WINDOWS VISTA WANADOO LIVEBOX (PACK BASE F@ST TM 3203) ONDERSTEUNT !



IK HOOR GRAAG


ALVAST BEDANKT !!!
 
rrozema
De cd rom heb je enkel nodig als je de wireless dongle van Online in je windows machine nodig hebt om verbinding te maken met de livebox. De vista drivers voor de dongle zijn ergens op de site van Online te vinden (heb helaas geen link voor je). Als je die dongle echter niet in je machine hebt, dan kun je die cd wel als onderzetter gebruiken. Je kunt gewoon de netwerkkabel in de netwerkaansluiting van je computer en die van de livebox drukken en dan gaat alles vanzelf werken.
 
TCP_IP
CD rom is niet perse nodig om je internet aan de gang te krijgen, hooguit de de Dongle van Online. Maar heb even voor je gezocht en dit hieronder tegengekomen op online website(inclusief de links erin gekopieerd).



Quote


De Livebox (de eerste keer) installeren onder Windows Vista

De huidige installatie-cd (versie 2.1, B.0.24) is geschikt voor Windows Vista met uitzondering van de installatie met een USB kabel. Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van een ethernetkabel.

Heeft u geen installatie-cd? Download dan de Online Assistent om u te helpen bij de installatie. U vindt de Online Assistent hier Let op, u kunt de Online Assisten alleen gebruiken als u een ADSL Extra of Basis abonnement heeft.

http://www.online.nl/mijn-online/online-assistent/


Indien je het voor de dongle nodig hebt:

Quote


Draadloze installatie (WiFi) van Livebox met USB adapter onder Windows Vista

Mocht u problemen ondervinden met het installeren van de WiFi USB drivers onder Windows Vista (32-bits) via de installatie CD-Rom, dan is er altijd de mogelijkheid dit handmatig te doen. Hieronder leest u hoe dit moet.

1. Kijk eerst op de zijkant van de USB adapter voor het type/model.

Belangrijk:

* Heeft u een USB adapter met het modelnummer XG762N? Gebruik dan de XG760N driver.
* Heeft u een USB adapter met het modelnummer WL5061S? Gebruik dan de XG703A driver.

2. download de bijbehorende driver:

XG703A.zip
xg760a.zip
xg760n.zip


Gewijzigd door TCP_IP op 11 maart 2009, 21:59
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WANADOO Livebox kan niet geiinstalleerd worden op Windows Vista', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie