obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Gerotzooi met het opzeggen van je abbo
conget
Mensen die Orange hebben, wees gewaarschuwd als je de abonnement wilt opzeggen. Orange doet er werkelijk ALLES AAN om je tegen te houden.

Het situatie was als volgt:

2 jaar geleden had ik KPN door Orange laten verhuizen (Een ontzettend domme actie), en omdat deze lijn vaak niet bereikt kan worden, heb ik KPN weer aangevraagd en wil ik orange opzeggen aan het eind van abbo. Ging ik ff bellen, zeggen ze dat het niet mogelijk is die lijn op te zeggen terwijl orange internet nog heb. en Orange internet kan ik niet meer opzeggen omdat de opzegtermijn net voorbij is. Ok, goed! Kwestie van regels. Ok. Dus dit jaar heb ik 4 maanden van tevoren een opzeggingsbrief laten opzeggen, met duidelijk erbij alles te willen opzeggen. Een maand later heb ik nog NIKS gehoord, geen bevestigingsbrief helemaal niks! Dus dacht ik, ze hebben die bevestigingsmail NIET gelezen. Heb ik ze ff gebeld, de klantnummer getoets op de antwoord apparaat en dan de status opvragen van mijn wijziging van mijn internet. Hoor ik op het apparaat: We hebben je verzoek ontvangen voor het opzeggen van je abonnement.... bla bla bla.

Mooi, dachten we. Dat is dan geregeld.


Helaas loopt het nog steeds door, en dus vinden we vreemd. Bellen we nog een keer, horen we weer het bericht dat ze onze verzoek ontvangen heeft van onze opzegging. Vreemd, dus hebben we gevraagd een medewerker aan de lijn te hebben. EN wat hoor ik????

JULLIE HEBBEN NOOIT EEN OPZEGGINGSBRIEF GESTUURD

WTH!!! En even later komt ie weer zoiets van andere smoes: Ja, jullie hebben zeker geen bevestigingsbrief teruggestuurd. WTH!!! We hebben nooit zulke dingen ontvangen, en we hebben via je antwoordapparaat vernomen dat het WEL is opgezegd!!!!!! En er is NOOIT iets over gezegd over het bevestigingsbrief enzovoort. Ik heb het gesprek opgenomen, en ik ga het maandag nog eens bellen.

Dus Mensen, degene die dit gerotzooi willen krijgen...... GEEN ONLINE!!!!!!!!!!!!!!
Gewijzigd door conget op 21 maart 2009, 20:59
 
Puma
Vat dit niet verkeerd op hoor!

Online, en tig andere providers, geven luid en duidelijk aan dat ze opzeggingen liever via de telefoon willen afhandelen.

Ik weet uit eigen ervaring dat het een stuk sneller gaat en dat je tevens ook een mailtje krijgt ter bevestiging. Tevens registreren medewerkers alle gesprekken in het systeem.

Nu heb je niets in handen en zit je zeer waarschijnlijk nog een jaar vast aan Online.
 
mRcan
Hehe

Ik heb er geen problemen met
Online+Telefonie.

Lang leven ermee.
 
M-A
Tip van de dag:

Opzegging per telefoon
0900 9515 optie 4 en dan abonnementen.
 
joopr
Ik heb nu ook wat problemen met online.Verleden jaar mijn contract verlengd,kreeg een aanbieding van 25 euro per maand.na 3 maanden werd er nog steeds 30 euro afgeschreven.Contact met de helpdesk en dat zou verrekend worden.
Na een half jaar werd er nog steeds 30 euro afgeschreven dus weer naar de helpdesk gebelt. Bedrag klopte want het nieuwe bedrag zou pas dit jaar in juni gelden. Daaaaaag.
Direct opgezegd en bevestiging hiervan ontvangen.
Deze maand nu al 3 keer gebeld door een callcenter waarom ik weg ga,en of ik toch niet weer weer verlengen.
duidelijk nee gezegd en medegedeeld dat je met online geen afspraken kunt maken. Wat ik nu weer meemaak, ik log in bij mijn online en zie dat ze het contract weer verlengd hebben tot 2010. Met dit bedrijf wil ik niets meer te maken hebben.Sad
 
M-A
Een verlenging en tevens de passende aanbieding gaat in per het einde van je contract.

Voor de rest klopt er idd niets van wat er is gebeurd...
 
joopr
Ze zouden de band afluisteren en mij zo spoedig mogelijk terugbellen. Ik ben benieuwd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gerotzooi met het opzeggen van je abbo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing : 7 13 nov 2016
Digitale TV opzeggen via online.nl account Algemeen : 4 28 dec 2015
wie heeft ervaring met opzeggen? Algemeen : 5 28 mei 2015
Na update abbo nog steeds ADSL2+ Snelheid : 52 13 mrt 2015
Advertentie