obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
SPAM
mecheltje
Nooit eerder zoveel spam ontvangen en allemaal in de Duitse taal.
Ik weet zeker dat ik nergens op een Duitse site mijn wanadoo adres heb achtergelaten, deze gebruik ik nml alleen voor bepaalde contacten.
Iedre dag is het raak het begon met 3 mails inmiddels zijn het er minimaal 13 per dag.
Gelukkig gebruik ik Thunderbird die het direct in de spam map flikkert.

Ik baal hiervan als een stekker !!
AngryAngryAngry
 
Tiger

Quote

mecheltje schreef:
Nooit eerder zoveel spam ontvangen en allemaal in de Duitse taal.
Ik weet zeker dat ik nergens op een Duitse site mijn wanadoo adres heb achtergelaten, deze gebruik ik nml alleen voor bepaalde contacten.
Iedre dag is het raak het begon met 3 mails inmiddels zijn het er minimaal 13 per dag.
Gelukkig gebruik ik Thunderbird die het direct in de spam map flikkert.

Ik baal hiervan als een stekker !!
AngryAngryAngry


Op mijn oude wanadoo adres kreeg ik 35 tot 40 spammails per dag zelfs in talen die ik niet ken en de mails waren aan de vreemdste namen gericht met een combinatie van mijn naamletters er in.

Sterker nog toen wanadoo over ging naar online en ik een nieuw e-mailadres had aangemaakt wat ik nog niet gebruikt had kreeg ik daar al spam op.

Heb mijn oude adressen nog wel eens geactiveerd met het gevolg dat ik dan weer met spam overladen wordt, schijnbaar wordt hier door de spammers nog teveel aan verdiend.

Gelukkig ben ik op dit moment spamvrij en hoop dat ik deze rotzooi ook in de toekomst niet meer krijg.

Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SPAM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
anti spam van orange ??doh ! Algemeen : 9 02 jul 2007
Veel Spam op Orange mail adres Helpdesk : 22 30 sep 2006
Spam of niet Algemeen : 3 18 aug 2006
Advertentie