obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Langzame verbinding
TCP_IP
Uniblue Driverscanner 2009 voor backups en updates.

Maar zou ze zelf opzoeken op de sites van de fabrikant.
Even nakijken welk moederbord je hebt en drivers zoeken. Makkelijkste zou zijn wanneer je een PC van de lopende band hebt met een serie nummer, websites hebben vaak alle drivers op dezelfde pagina staan.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
bert utrecht

Quote

TCP_IP schreef:
Uniblue Driverscanner 2009 voor backups en updates.

Maar zou ze zelf opzoeken op de sites van de fabrikant.
Even nakijken welk moederbord je hebt en drivers zoeken. Makkelijkste zou zijn wanneer je een PC van de lopende band hebt met een serie nummer, websites hebben vaak alle drivers op dezelfde pagina staan.


ik heb een dell 4600

bedankt
 
TCP_IP
Alle drivers voor de Dell Dimension 4600
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
bert utrecht


kan ik die zo bij de site van dell af halen??

en voor de realtek RTL family pci fast eternet nic
kan dat ook via realtek site

ik heb trouwens wel mijn mozilla firefox 3.5.1 sneller kunnen krijgen
staat in de computer easy 6

dus wel sneller surfen

heb dus flink veel drivers nodig

kan mijn pc niet formatteren

er staat een andere code op naar de crach
Gewijzigd door bert utrecht op 26 juli 2009, 17:14
 
TCP_IP
Ja als op de link klikt zie je daar alle drivers die je nodig hebt in principe.

Hier de realtek download sectie:

http://www.realtek.com.tw/downloads/
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
bert utrecht
527143567

dit is mozilla


527145407

internet explorer

een verlies van 6mb

Status ADSL-lijn verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kbps
Downstream 18772 Kbps
Afname Dichtbij: 15.5 (dCool
Ver weg: 3.8 (dCool
SNR-marge Dichtbij: 10 (dCool
Ver weg: 13 (dCool
HEC-teller 3165
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 142
ES-teller van 1 dag 0

heb het helemaal gezien
met de nieuwe firmware heb ik een vertraging in de modem gekregen
en wordt dus door de modem geknepen
eerst gaat het lampie aan de zijkant van de modem heel snel knipperen dan pas aan de voor kant een klein beetje
dat was voor de update van firmware wel anders
er zijn veel mensen de niet benaderd zijn door online via de telefoon
en nu geen / wel €30/pm gaan betalen
hebben misschien geen geen update van firmware gehad

met down/up>>
nieuwe software voor de ethernetwerk kaart staat staat er in

of ik moet weer een mail gaan sturen naar online dat mijn modem weer niet goed is
Gewijzigd door bert utrecht op 28 juli 2009, 18:44
 
bert utrecht
Wij begrijpen dat u een tragere verbinding ervaart.
De firmware update was gericht op het telefonie platform. Dit heeft dus
ook alleen het telefonie gedeelte van uw verbinding gewijzigd. Daarnaast
meten wij een snelle connectie van 19 mbit naat uw modem toe. Desondanks
is het nog steeds mogelijk dat u een tragere verbinding ervaart. Wij
raden u aan de volgende tests uit te voeren en de resultaten te
retourneren in een e-mail.

* Wat is de snelheid die u haalt op http://speedtest.bbned.nl?
* Kunt u op de configuratie van uw Modem pagina bekijken welke snelheid
vermeld staat?
- Om dit te doen gaat u met uw internet programma naar het adres http://192.168.1.254
* Wat is de snelheid bij het downloaden van grotere bestanden?
- Dit kunt meten door naar de volgende website te gaan: http://ftp.online.nl/test
- Wat is de snelheid in kb/s als u het bestand 500M.bin download?
- Wat is de snelheid in kb/s van beide bestanden als u tegelijkertijd
het bestand 100M.bin download?
- Na het noteren van de snelheden kunt u de downloads annuleren.
* Ervaart u een trage verbinding met een draadloze verbinding of een
verbinding met een ethernetkabel?
- Indien u gebruik maakt van een draadloze verbinding raden wij u aan om
een verbinding met een ethernetkabel tot stand te brengen en de snelheid
nogmaals te meten en eventuele veranderingen te noteren.
* Heeft u meerdere computers aangesloten? Zijn deze computers
aangesloten met een kabel of draadloos?

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Online
 
bert utrecht
nieuwe mail van online

Wij vermoeden dat een instelling van uw netwerkkaart de doorvoersnelheid van data hindert. Wij zouden graag van u vernemen welke duplex-instelling uw netwerkkaart heeft. Indien deze op Full Duplex/100MBit/s staat ingesteld verzoeken wij u deze op Auto of Auto-Negotiation zetten. Het is bij ons bekend dat de ethernet interface van de Livebox problemen kan opleveren wanneer een netwerkkaart op een verkeerde doorvoersnelheid van data ingesteld staat.
 
Tiger

Quote

bert utrecht schreef:
nieuwe mail van online

Wij vermoeden dat een instelling van uw netwerkkaart de doorvoersnelheid van data hindert. Wij zouden graag van u vernemen welke duplex-instelling uw netwerkkaart heeft. Indien deze op Full Duplex/100MBit/s staat ingesteld verzoeken wij u deze op Auto of Auto-Negotiation zetten. Het is bij ons bekend dat de ethernet interface van de Livebox problemen kan opleveren wanneer een netwerkkaart op een verkeerde doorvoersnelheid van data ingesteld staat.


Een erg vreemde zaak als Online aangeeft dat Wij begrijpen dat u een tragere verbinding ervaart.
De firmware update was gericht op het telefonie platform. Dit heeft dus
ook alleen het telefonie gedeelte van uw verbinding gewijzigd.
de wijziging van het telefonie gedeelte heeft m.i. toch niets met de netwerkkaart te maken of zie ik dat verkeerd ?.

Als ik lees wat er allemaal gevraagd wordt door Online dan krijg ik de indruk dat de problemen die ontstaan door de wijzigingen die ze doorvoeren straks worden afgeschoven op de klant onder het mom dat hun systeem niet in orde is.

Dit klinkt misschien negatief maar die indruk krijg ik hier wel van maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.
 
bert utrecht

Quote

Tiger schreef:

Quote

bert utrecht schreef:
nieuwe mail van online

Wij vermoeden dat een instelling van uw netwerkkaart de doorvoersnelheid van data hindert. Wij zouden graag van u vernemen welke duplex-instelling uw netwerkkaart heeft. Indien deze op Full Duplex/100MBit/s staat ingesteld verzoeken wij u deze op Auto of Auto-Negotiation zetten. Het is bij ons bekend dat de ethernet interface van de Livebox problemen kan opleveren wanneer een netwerkkaart op een verkeerde doorvoersnelheid van data ingesteld staat.


Een erg vreemde zaak als Online aangeeft dat Wij begrijpen dat u een tragere verbinding ervaart.
De firmware update was gericht op het telefonie platform. Dit heeft dus
ook alleen het telefonie gedeelte van uw verbinding gewijzigd.
de wijziging van het telefonie gedeelte heeft m.i. toch niets met de netwerkkaart te maken of zie ik dat verkeerd ?.

Als ik lees wat er allemaal gevraagd wordt door Online dan krijg ik de indruk dat de problemen die ontstaan door de wijzigingen die ze doorvoeren straks worden afgeschoven op de klant onder het mom dat hun systeem niet in orde is.

Dit klinkt misschien negatief maar die indruk krijg ik hier wel van maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.


ik zal straks thuis wel ff gaan kijken in mijn config
volgens mijn staat hij gewoon op (auto )
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Langzame verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie