obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nummerweergave
PdK
Mijn abo van Online (ADSL Extra + Telefonie) loopt binnenkort af en nu heeft Online de aanbieding dat zij de KPN lijn overnemen van je.
Je hoeft dan geen abo-geld aan de KPN te meer betalen.

Nu is mijn vraag: als ik in ga op die aanbieding heb ik dan nog wel nummerweergave op mijn vaste telefoon?
 
rrozema
De nummerweergave van Online is zelfs gratis. Het kan echter wel zo zijn dat je andere apparatuur nodig hebt dan je bij kpn gebruikte om nummerherkenning te krijgen. Online gebruikt namelijk een andere technologie (of eigenlijk gebruikt kpn een afwijkende technologie, alle ons omringende landen gebruiken al lang dezelfde techniek als die van Online). Veel apparatuur (telefoons, nummermelders, etc) ondersteunen beide technieken, maar niet allemaal. Het kan dus zijn dat je op jouw toestel straks geen nummerherkenning krijgt, ondanks dat Online wel nummerherkenning levert. Met een ander toestel werkt het dan echter wel. Op de site van online staat een lijstje met de toestellen die zeker wel werken.
 
PdK

Quote

rrozema schreef:
De nummerweergave van Online is zelfs gratis. Het kan echter wel zo zijn dat je andere apparatuur nodig hebt dan je bij kpn gebruikte om nummerherkenning te krijgen. Online gebruikt namelijk een andere technologie (of eigenlijk gebruikt kpn een afwijkende technologie, alle ons omringende landen gebruiken al lang dezelfde techniek als die van Online). Veel apparatuur (telefoons, nummermelders, etc) ondersteunen beide technieken, maar niet allemaal. Het kan dus zijn dat je op jouw toestel straks geen nummerherkenning krijgt, ondanks dat Online wel nummerherkenning levert. Met een ander toestel werkt het dan echter wel. Op de site van online staat een lijstje met de toestellen die zeker wel werken.



Bedankt rrozema, voor je reactie.
Dan is dat ieder geval geen belemmering meer om niet over te stappen.
Mocht de nummerweergave het niet doen dan hoef ik alleen maar op zoek naar een juist toestel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerweergave', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem met nummerweergave Algemeen : 11 25 jan 2012
Nummerweergave Bellen Soms Algemeen : 3 21 mrt 2011
Nummerweergave werkt niet Storing : 1 06 okt 2009
Nummerweergave Algemeen : 1 28 nov 2007
Nummerweergave Livebox en telefoon netwerk : 9 05 jan 2007
Advertentie