obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nummerweergave Bellen Soms
PvdH
Hallo allemaal,

Even een kort vraagje mbt nummerweergave met een Online bellen soms abo.
Is dit std. aanwezig? Zo ja: moet ik nog ergens op letten m.b.t. aanschaf van een telefoontoestel? (DTMF/FSK/CLIP)
Gewijzigd door PvdH op 18 maart 2011, 18:50
 
PvdH
We hebben overigens een Siemens Gigaset SL785 op het oog Smile

edit: nu zie ik het volgende: Kan ik nummerweergave gebruiken bij Telefonie?

Ja, dat kan voor inkomende en uitgaande gesprekken. Uw telefoon moet daarvoor ingesteld staan op nummerweergave via het FSK-protocol.

even checken dus Smile
 
I R Baboon
De meeste toestellen kunnen beide standaarden aan. Zeker als het een NL model is.
Vergeet niet dat alleen KPN gebruikt maakt van DTMF. De rest van de wereld gebruikt FSK. Althans, bijna de rest van de wereld..Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerweergave Bellen Soms', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijden van TV gids kloppen soms niet Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 30 sep 2018
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing : 8 08 feb 2017
Bellen naar internetnummer Storing [Speedtouch 706(WL)] : 18 07 feb 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Advertentie