obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Grabit
Tank
KAn iemand bij vertellen hoesnel die download met grabit? of andere newgroep programma? Dit ivm met overstappen naar orange family. Dank u
 
Puma
de nieuwsgroepen van Orange zijn de moeite niet waard.
ik heb een payserver genomen bij Eweka en dat werkt heerlijk met Orange ADSL family (ongeveer 1300 KB/s)
 
Tank
Ja ok, maar wat noem jij niet de moeite waard. Met tele2 download ik met 60 kb terwijl ik 4mb inet verbinding heb. Het is zelfde dat ik 300 a 400kb download
 
Puma
zoiets haal je ook met orange. met een trukje is dat op te krikken naar ongeveer 120 KB/s. (alle mail adressen gebruiken)

 
Wolfje666
Via newsleecher (op een payserver met 2 lijnen van 1 MBit) kom ik op totaal ongeveer 400KB/sec.
Kan er meer van maken, maar vind het niet nodig om meer te betalen Pfft
 
Richard
Ik bof dat ik qua afstand tot de centrale, hier in de straat achter me een repeater of zoiets heb staan.
Mijn Livebos traint in met zo'n 19 mbit. Gevolg is dat Grabit hier met gemiddeld 1940 kbyte/sec aan het downloaden is met 4 draadjes. En dat via Eweka uiteraard.

Hoe verder van de centrale en hoe slechter de kwaliteit van de lijnen is, hoe langzamer de snelheid zal zijn.
De eigen newsserver van Orange is bagger (zoals ik dan pleeg te zeggen).Smile
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grabit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwsgroepen (Grabit) Algemeen : 26 29 apr 2014
Snelheid en Grabit Snelheid : 15 20 okt 2007
GrabIt 1.7 Orange Newsserver snelheid ? Snelheid : 7 05 sep 2007
Advertentie