obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Printer aansluiten op LB
John
Mijn LB heeft 2 Laptobs in beheer via een draadloze verbinding. Mijn Ethernet poorten van de LB zijn niet in gebruik. Nu heb ik een netwerkprinter aangeschaft die ik naar zeggen via de LB kan laten communiceren met mijn 2 draadloze laptops.
Ik heb de printer aangesloten op één van de Ethernet poorten. De LB heeft een IP adres aangemaakt voor de printer en met een ping krijg ik signaal terug. Dat werkt dus. Printen kan echter nog steeds niet omdat mijn laptops de printer niet "zien". Ik moet waarschijnlijk iets veranderen in de instelingen van de LB.
Wat moet ik doen?
Welke stappen moet ik zetten en wat moet ik in/of uitschakelen of instellen.
 
Wanabo
Deze gaat op slot! dubbele posting. Zie voor ditzelfde topic

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=22&thread_id=341#post_2753

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Printer aansluiten op LB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Advertentie