Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
internet explorer
masina
Hallo ,

Wij hebben adsl via een livebox en een wi-fi stick voor de comp. van m'n dochter.
Op mijn comp werkt de livebox goed en de wifi op zich ook.
Er is alleen een vreemd probleem : Zodra we op de comp. van m'n dochter willen internetten via explorer "springt" deze gelijk op""wanadoo" , en loopt vast.
We hebben alle software van wanadoo verwijderd , ook de startpagina in exporer gewijzigd , maar zonder resultaat.
We hebben geen idee wat we eraan moeten doen.
Kan iemand ons misschien helpen?

Groeten Masina

rrozema
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "op wanadoo springen". Wat gebeurt er met het netwerk icoontje rechts onderin het scherm als je de problemen hebt? Dat knipperende computerschermpje laat zien wanneer je verbinding actief is. Ook als er een fout in de verbinding zit, krijg je dat hier te zien, want dan verandert het icoontje. Ook worden hier foutmeldingen gegeven als dat nodig is.

Ik vermoed echter dat je een windows probleem hebt en geen verbindingsprobleem. Probeer je probleem nog eens wat duidelijker te beschrijven, misschien dat we je dan beter kunnen helpen...

masina
Hoi!

Ja , ik denk ook dat het een windows probleem is , en dat mijn vraag hier misschien niet gesteld mag worden , maar ik dacht dat er misschien meer mensen hetzelfde probleem hebben gehad met wanadoo/online.
De verbinding is goed , en we kunnen internetten , het is alleen dat wanadoo zo hardnekkig blijft terugkomen. In de werkbalk van explorer blijft ook steeds dat rode draaiende W-tje staan. Explorer opent wel met Online als startpagina , maar zodra we gaan surfen staat er boven in "wanadoo"en de naam van de website bijvoorbeeld en dan loopt de boel vast.
Nogmaals excuus als ik de vraag hier niet had mogen stellen , maar we worden er een beetje wanhopig van , vandaar.
Dank je wel voor het meedenken alvast!

Groetjes : Simone

masina
hoi , ben ik weer...
Het probleem zat idd in explorer , we hebben het ge-updated en het probleem was verholpen!
het rode W-tje is nu ook weg!
Wat een opluchting! Scheelt weer een hoop irritatie.
Bedankt voor je reactie!

Groetjes

rrozema
Graag gedaan, voor zover ik er iets aan bijgedragen heb Cool

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet explorer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 Jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 Nov 2019
Advertentie