obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen of slechte telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
regelmatig niet bereikbaar
Tiger
@OnlineZuigt,

Je hebt volkomen gelijk, arrogantie staat op 1 bij Online en ik heb de indruk dat daar maar ieder doet waar hij zin in heeft als je al een aantal keren hebt gebeld en men weet het probleem nog niet dan gaat het daar behoorlijk chaotisch aan toe.
Ben benieuwd hoelang ze dit nog volhouden.
Er kijkt ook af en toe wel iemand van Online mee op dit forum maar volgens mij heeft dit geen enkele toegevoerde waarde.
Als dit beleid wat ze voeren in het echte bedrijfsleven werd toegepast dan waren er al heel wat bedrijven de fles op gegaan.
 
OnlineZuigt
Ik kan me zo ergeren aan die 1e lijns helpdesk. Alles om je te ontmoedigen. Ze beginnen eerst te vragen of er niet te veel kabel tussen zit. Nee mevrouw (want dat zijn het meestal), er zit maar 10 cm tussen.

Je voelt m dan al aankomen. En ja hoor. "O meneer, dan moet u eerst even dat kabeltje vervangen". Grtvrrrrrr dat heb ik al 10x gedaan (trut, denk je er achteraan). Verbind me alsjeblieft door met iemand die wel weet waar ie over praat.

"dat kan niet meneer, u moet eerst dat kabeltje vervangen".

Van kwaadheid breekt het zweet uit. "Goed, ik zal het vervangen. Mag ik uw naam? Dan bel ik u terug zodra het kabeltje vervangen is".

* Trekt stekker uit modem, daarna er weer in, en belt helpdesk (a ping ping 0,15).

"Zo mevrouw, kabel is vervangen door een gloednieuw exemplaar, maar de fouten blijven".

"Ik zal een storingsmelding opmaken, u wordt z.s.m. teruggebeld".

En dan maar wachten Sad
 
luco53
Het is inmiddels duidelijk dat het (in mijn geval) elke dinsdag raak is. Elke dinsdag kan ik plots niemand meer bereiken en iedereen die mij belt verstaat mij wel, maar ik hem of haar niet.
Dus ook deze week weer modem resetten en een mailtje gestuurd naar de Helpdesk...
Reactie: Onze Technische dienst is op dit moment met deze storing bezig, ons rest alleen om u te vragen alstublieft nog wat geduld te hebben.
 
jelijn
haha en wij al maanden aan het emailen met online voor dit probleem en inderdaad elke keer weer opnieuw: nee mevrouw wij nemen uw probleem niet in behandeling als u alle onderstaande twintig stappen niet neemt en u niet alle bekabeling vanaf het punt waar uw lijn het huis in komt niet vervangt....grrrrrrrr en dat terwijl wij online elke keer weer duidelijk maken dat wij dit probleem alleen op ZONDAG hebben ( en sinds een week of twee alleen op dinsdag) Toch frustererend als je per toeval hier terecht komt en nu ook op de site kunt lezen dat het probleem toch echt bij hen ligt.........dat vertellen ze er bij de helpdesk toch echt niet bij......nee eerst alle kabels laten vervangen en een hoop frustratie laten opbouwen..........klantgericht hoor!
Gewijzigd door jelijn op 01 januari 2010, 11:02
 
luco53
Vandaag een brief ontvangen van Online met het goede nieuws dat een en ander is opgelost met de nieuwste update voor de LB!

De verbeterde software heet: 3202_2601EC.

Dus: check je huidige software versie - als dit een eerdere versie is kun je de nieuwste versie ophalen met de knop [Zoeken naar updates].

Veel succes ermee! Het mag dan misschien even geduurd hebben, maar er is dan toch een oplossing gevonden én dat is ook nog eens netjes teruggekoppeld!
Online, Chapeau!
Gewijzigd door luco53 op 14 januari 2010, 23:34
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'regelmatig niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie