Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Livebox loopt regelmatig vast
|
|
Jeff |
Geplaatst op 10 October 2009, 17:35
|
Activiteit » Weert, Limburg » 6006CL » Zyxel VMG8324-B10A » Ubee EVW3200 Berichten: 211 Lid sinds: 18 May 2008 |
Hi, Mijn livebox loopt regelmatig vast, dit zorgt er voor dat ik dus geen internet/telefonie meer heb pas na een reset van de livebox heb ik pas na 2 min. internet en na 10 min weer telefonie, en ook kom ik lokaal niet meer in het configuratie scherm van de livebox kan er alleen inkomen door mijn extern ip in te typen, en vervolgens kom ik op de login pagina voor ik netjes mijn user en pw in. ik heb ''configuratie op afstand aangevinkt en denk dat dat het probleem is wanneer ik die uitzet loopt de livebox vast ik gebruik de 1E6 versie. Mule. |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 10 October 2009, 22:46
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Reset je livebox eens naar z'n fabrieksinstellingen. Dan gaat het vinkje weer uit. Dit is een meer gemeld probleem, waar ik nog geen oplossing voor gezien heb anders dan die reset. |
|
|
Jeff |
Geplaatst op 23 October 2009, 22:50
|
Activiteit » Weert, Limburg » 6006CL » Zyxel VMG8324-B10A » Ubee EVW3200 Berichten: 211 Lid sinds: 18 May 2008 |
Quote rrozema schreef: Reset je livebox eens naar z'n fabrieksinstellingen. Dan gaat het vinkje weer uit. Dit is een meer gemeld probleem, waar ik nog geen oplossing voor gezien heb anders dan die reset. gedaan en opgelost |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox loopt regelmatig vast', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zyxel modem herstart regelmatig. | Zyxel configuratie en problemen | : 6 | 11 Mar 2019 |
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
Vast IP adres | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 19 Feb 2016 |
Alarm melding via Livebox | Livebox meer apparaten aansluiten | : 3 | 21 Jan 2015 |
Regelmatig internet off line | Storing | : 8 | 05 Sep 2014 |
Advertentie