obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Regelmatig internet off line
bulldogsrotterdam
De laatste tijd gebeurt het te vaak diverse keren vanmorgen en vanmiddag.

Ik heb een Thomson TG712 modem.

Er is verder niets verandert, vraag mij af hoe het kan dat er de laatste ofline sessie's zijn, ze duren niet lang, maar lastig is het wel als je net ergens mee bezig ben en dan je internet eruit knapt.
 
Lutz
Gebeurt dat zowel bedraad alsook draadlos of alleen draadlos?
In het laatste geval zal ik vermoeden dat je WLAN kanaal vrij druk bezet is en een ander kanaal kiezen. Ervoor is er voor Android telefoon de gratis app wifi-analyzer. In het eerste geval gaat misschien het modem kapot. Je kan de klantenservice voor een vervangend modem vragen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
bulldogsrotterdam
het is met draad en draadloos..in beiden gevallen dus...net viel hij weer uit..en na 1 minuut is hij dan weer online...geen lange storingen..maar wel vaak en het word steeds vaker achter elkaar
 
Lutz
En gebeurt dat bij online games of ook gewoon indien je op youtube een film bekijkt? Voor mijn gevoel is het modem aan vervanging toe.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
bulldogsrotterdam
Maakt niet uit waar je mee bezig bent. Gebeurd overal bij, morgen maar even bellen voor een ander modem.
 
fabbo
Heb je dat opgelost? Ik heb hetzelfde probleem: voor ongeveer 1 minuut is de verbinding met internet off line. Vandaag, vanaf 19:30, is het 9 keer gebeurd! Ik heb ook TG 712
 
bulldogsrotterdam
Klopt, heb gebeld en bleek inderdaad dat mijn modem al oud was, en binnen 2 dagen had ik een nieuwe Huawei modem..en nu geen last meer ervan...had ik veel eerder moeten doen!!
 
Mart13
Nou, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik heb al een nieuwe router gekregen van Online en heb mijn UTP kabel vernieuwd maar ik blijf maar uit games gegooid, omdat mijn verbinding verbroken wordt. Dat is nu al zeker 1 of 2 maanden he geval. Ik geloof niet dat ze bij Online zichzelf er ook maar iets van aantrekken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Regelmatig internet off line', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie