Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Tweede pc draadloos
Jessy27
Hallo, Als het goed is heb ik vanaf morgen Internet en Telefonie van Online. Ik heb een Thomson TG712 modem en uiteraard maar 1 wifi-dongle. Hoe kan ik het makkelijkst (en goedkoopst!) een 2e pc draadloos aansluiten en wat heb ik daarvoor nodig? Alvast bedankt!

I R Baboon
Nog een WIFI dongle er bij kopen..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Jessy27
Maar wat voor een? Als ik zoek op wifi dongle zie ik allemaal verschillende specificaties!

I R Baboon
Dat is niet zo moeilijk.
Je router kan maximaal 54MBit WLAN aan. Dat is dus de 802.11g standaard.
Als dat van toepassing is bij de stick, zit je normaal gesproken altijd veilig.
Je hebt ook met de nieuwe 802.11n standaard, maar je kan de extra snelheid in combinatie met de router niet gebruiken.

Als je er een vindt, kan je die hier even vermelden.
Dan kijken we (forum) hem even voor je na of die geschikt is.
Gewijzigd door I R Baboon op 12 November 2009, 19:42
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Jessy27
Dankje! Ga morgen even op zoek en dan laat ik het even weten.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweede pc draadloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 19 01 Feb 2017
MED400x2 herkent NAS DS212j niet op tweede router Huawei configuratie en problemen : 6 08 Feb 2016
ZyXel en draadloos interactieve tv Zyxel configuratie en problemen : 8 31 Jan 2016
Tweede WiFi gastnetwerk instellen Zyxel configuratie en problemen : 13 03 Jan 2016
Tweede router aansluiten op Huawei 655 modem Algemeen : 2 25 Sep 2015
Advertentie