obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Tweede router aansluiten op Huawei 655 modem
advandamme
Ik heb een Eperiabox V9 van een vriend gekregen en wil die als tweede router achter mijn Huawei-modem installeren met de kabel in de WAN-aansluiting van de Experiabox.
Tweede router geeft aan dat er een breedbandverbinding is, maaar werkt nog niet als Wifi-Access point.
Ik zie hiervoor geen vinkje in het menu van de tweede router. Wat moet ik doen?
Ik twijfel ook of ik het IP-adres van mijn Huawei-modem (met submasker? en MAC-adres?) in de tweede router moet aangeven, want die kan sommige dingen automatisch instellen, ALS DE INSTELLINGEN OP HET HUAWEI MODEM GOED STAAN.
Hoe moet ik dit modem instellen? Statische verbinding kiezen?

Albert
Gewijzigd door advandamme op 25 september 2015, 16:16
 
I R Baboon
Zit daar een KPN firmware op?
Zo ja, dan moet je nakijken welke opties beschikbaar zijn bij de WAN instellingen.
Hopelijk heeft KPN niet alle opties dichtgegooid.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweede router aansluiten op Huawei 655 modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie