Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Tweede router aansluiten op Huawei 655 modem
|
|
advandamme |
Geplaatst op 25 September 2015, 14:58
|
Activiteit » 3203AC » Huawei HG655D » Experia Box V9GYAT Berichten: 1 Lid sinds: 10 Jul 2015 |
Ik heb een Eperiabox V9 van een vriend gekregen en wil die als tweede router achter mijn Huawei-modem installeren met de kabel in de WAN-aansluiting van de Experiabox. Tweede router geeft aan dat er een breedbandverbinding is, maaar werkt nog niet als Wifi-Access point. Ik zie hiervoor geen vinkje in het menu van de tweede router. Wat moet ik doen? Ik twijfel ook of ik het IP-adres van mijn Huawei-modem (met submasker? en MAC-adres?) in de tweede router moet aangeven, want die kan sommige dingen automatisch instellen, ALS DE INSTELLINGEN OP HET HUAWEI MODEM GOED STAAN. Hoe moet ik dit modem instellen? Statische verbinding kiezen? Albert Gewijzigd door advandamme op 25 September 2015, 15:16 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 25 September 2015, 16:21
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Zit daar een KPN firmware op? Zo ja, dan moet je nakijken welke opties beschikbaar zijn bij de WAN instellingen. Hopelijk heeft KPN niet alle opties dichtgegooid. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweede router aansluiten op Huawei 655 modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
M7 aansluiten achter switch? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 1 | 16 Jun 2021 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Zelf Router op glasvezel | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 1 | 16 Sep 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Advertentie