obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
snelheid word steeds lager
cemeli
beste mensen toen ik mijn abbo had had ik een snelheid van 16mb
en nou is het steeds lager aan het worden
als ik het LIVEBOX reset word het weer 13mb,maar na een tijdje zakt het weer
heb telefoontje gepleegd( zelfde verhalen over kabels en de afstand naar je aansluiting en of die een geheel is) naar hun,heb een nieuwe LIVEBOX gekregen maar nog steeds niet
wat kan ik nog meer doen

mijn afstand tot de centrale is +-1330m






Status ADSL-lijn verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kbps
Downstream 12060 Kbps
Afname Dichtbij: 29.5 (dCool
Ver weg: 9.9 (dCool
SNR-marge Dichtbij: 10 (dCool
Ver weg: 11 (dCool
HEC-teller 90
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 22
ES-teller van 1 dag 0
 
rrozema
Ik heb van de mensen van Online gehoord dat dit een van de problemen is waarnaar ze op dit moment onderzoek doen. Het zelfde probleem speelt bij meerdere (ik heb onvoldoende info om 'alle' te kunnen zeggen) providers; ook op de fora van b.v. Telfort vind je dezelfde klachten. Er gaan verhalen in de rondte dat dit wordt veroorzaakt door 'overspraak'; het verschijnsel waarbij de verbinding van je buurmensen stoort op de jouwe en vice versa. De precieze oorzaak zul je moeten afwachten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid word steeds lager', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Internet valt steeds weg Zyxel configuratie en problemen : 21 15 mei 2017
Advertentie