obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Config aanpassen in de Thomson ST706
Mkipz
Sinds zaterdag zijn wij ook met de trotse eigenaar van een Thomson ST706, na deze gelijk aan te sluiten ben ik er achter gekomen dat ik niks kan aanpassen in de settings... heel irritant aangezien de DHCP op mijn modem uit moet! en nat achter nat is voor mij helemaal geen optie.

Na verschillende berichten hier te lezen en verschillende gebruikers en wachtwoorden te hebben geprobeerd kan ik er nog steeds niet op.. ik zit er nu zelfs nog aan te denken om mijn livebox terug aan te sluiten omdat ik daar mijn DHCP wel kan uitzetten.

Nu is mijn vraag is het iemand al gelukt om in het systeem van de speedtouch te komen, waar je alles kan aanpassen?

er moet bij mij onder andere, de dhcp server uit, firewall uit.. , instellingen moeten worden aangepast zodat ik mijn VPN verbinding op kan zetten.. Iemand nog tips en/of tricks?

Groetjes,
Dion
Gewijzigd door Mkipz op 16 november 2009, 19:06
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Config aanpassen in de Thomson ST706', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
DNS aanpassen Zyxel configuratie en problemen : 1 02 apr 2019
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen : 6 20 sep 2016
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Advertentie