obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Nog een Lijn van Buurman opgeleverd
Timz
In navolging van een soort gelijk topic in dit forum, ook bij mij is er een Lijn van de buurman opgeleverd.

Mijn hele verhaal staat hier

- Het zelfde adres
- 2 lijnen (ISRA) waarvan 1 toevoeging ZH
- 2 internet abo's : 1 HETNET op lijn ZH (van mij, welke opgezegd had moeten worden) 1 KPN+BELLEN op andere lijn (van mijn buren op zelfde adres)

Op de dag dat mijn lijn opgeleverd werd konden mijn buren niet meer bellen en niet meer internetten terwijl mijn HETNET abonnement gewoon nog actief is, dat is nu 9 dagen geleden.
Een van beide bedrijven `Online` of KPN hebben dus een fout gemaakt in het doorgeven van de gegevens en de klant (ik en mijn buren) is weer de dupe.

Helpdesken verwijzen naar een ander (`Online` zegt dat het KPN probleem is en KPN zegt dat het `Online` het probleem is) en geen van beide Helpdesken noteren adequaat mijn verhaal.
Vandaag, 9e dag, heb ik, na weer opgebeled te hebben, van beide bedrijven te horen gekregen dat er iemand mee bezig gaat (wat ik nog steeds betwijfel).

Inmiddels bij KPN 10 medewerkers gesproken en bij Online 5 of 6 waarvan geen mij daadwerkelijk met mijn probleem (dat ook het probleem van de buren is) kan helpen. Waar gaat dit over ?

Heeft iemand een telefoonnummer van de directeur ?
 
Timz
Ook ik heb een Private Message gehad via dit forum met de mededeling dat `Online` mij graag zou helpen m'n probleem op te lossen. Dit was afgelopen vrijdag. Vandaag heb ik een mail gestuurd met de vraag of ze me eens wilde updaten over de status van het probleem maar krijg gewoon geen reactie terug.

Ik zou echt niemand aanraden ooit bij `Online` een abonnement te nemen, de service is niet normaal slecht. In het verleden had ik eens een probleem met UPC maar die loste het probleem binnen 2 dagen naar tevredenheid op.

Ik heb niet het idee dat `Online` ook maar enige moeite heeft genomen hun fout ongedaan te maken.

Heeft iemand enig idee of en hoe ik deze organisatie kan bewegen deze grove fout ongedaan te maken, het is morgen 2 weken geleden dat ze de verkeerde lijn hebben opgeleverd maar tot nu toe heeft niemand van deze organisatie de moeite genomen mij te updaten over de status van het probleem, geen brief, geen telefoon en geen email. Dramatisch

Heeft het zin om langs te gaan op het hoofdkantoor ?
 
Tiger
@Timz,

Volgens mij heeft het geen enkele zin om langs het hoofdkantoor te gaan in deze organisatie is geen beweging te krijgen daar is die veel te log en te stug voor.

Als je regelmatig op dit forum kijkt naar de problemen die er zijn dan lees je ook dat er veel loze beloften gedaan worden die ze niet nakomen.

Je bent een klant met een probleem en daar ligt verder niemand wakker van bij Online anders hadden ze wel positief gereageert naar jou toe.

Ik neem aan dat jij ze al in gebreke hebt gesteld ?, ik heb geen oplossing voor jou maar hoop toch dat die spoedig komt en wel in positieve zin voor jou.

Wens jou veel sterkte met deze case.
 
rrozema
In gebreke stellen is niet overal het antwoord op, Tiger. Er is nog lang geen sprake van een onredelijk lange termijn en bovendien werd er al wel actie ondernomen door Online. De fout is echter gemaakt door KPN, de beheerder van de aansluitingen. Online is afhankelijk van KPN om het probleem op te lossen en zit nu net als Timz duimen te draaien in de hoop dat KPN de opdracht deze keer wel goed verwerkt.
 
Tiger
@rrozema,

Ik weet net zo goed als jou dat in gebreke stellen niet altijd het antwoord is maar je hebt wel iets achter de hand als het te lang gaat duren.

Als je klant bent bij Online dan BLIJFT deze verantwoordelijk om de zaak naar tevredenheid op te lossen en dat gebeurt in de meeste gevallen in de verre verte niet.

Het is toch van de zotte dat als je al met 6 medewerkers van Online hebt gesproken dat er niemand weet waar je het over hebt.

Timz heeft ook afgelopen vrijdag een PM gehad ik neem aan van Het Online Service Team om hem te helpen maar ja iets aanbieden en doen is totaal verschillend.

De klant blijkt in alle gevallen de dupe te zijn m.i. van het slappe beleid dat daar gevoerd wordt en hier blijkt ook niemand
verantwoordelijk voor te zijn want er veranderd gewoon niets men blijft op deze wijze doorgaan.
 
Timz
Vandaag viel rond 10:00 het signaal van HetNet uit en kwam het signaal van `Online` bij mij binnen.
M'n buren, echter, hebben nog steeds geen internet+bellen van KPN. Er brand nog steeds een ADSL lampje om hun modem wat mij doet vermoeden dat het `Online` signaal nu op beide lijnen wordt geleverd.

Van HetNet heb ik nog niets gehoord, zo ook niet van `Online` (Ik heb nu dus 2 abonnementen lopen).

Mijn contract bij `Online` is opgezegd na een klachtenbrief waarin ik mij beroep op een artikel in de algemene voorwaarden, artikel 2.3

quote:
De Klant mag de Overeenkomst beƫindigen binnen 30 dagen na bekendmaking van de wijziging, indien de wijziging objectief ten nadele van de Klant is . In dit geval kan de klant opzeggen per datum dat de wijziging ingaat.

Ik trachtte dus duidelijk te maken dat ik helemaal geen gebruik meer wilde maken van de services van `Online` omdat ik objectief benadeeld ben (geen `Online` internet op de aangegeven datum, tientallen euro's aan helpdeskkosten, buren zonder internet+bellen, 2 abonnementen) maar zij steken hun neus in de wind en behandelen mijn brief als een reguliere opzegging.

Ik ben benieuwd wat hun volgende stap is, ik verwacht het volgende :

`Online` factuureert de hele periode (ook waarin geen internet aan mij is geleverd), mijn HetNet abonnement wordt niet opgezegd of ik moet de eerste 2/3 maanden gewoon nog betalen, geen enkel bericht van hun kant.

Ik ben zeer sceptisch over een correcte afhandeling van hun kant, tot nu toe is er geen enkele aanwijzing die mij zegt dat ze dat zullen doen. Een e-mail met "excuses voor het ongemak, wij vergoeden u gemaakte helpdeskkosten" is mi op z'n minst gepast in deze situatie.

Het wachten is dus op de volgende stap van `Online` en hoe snel KPN het abonnement van m'n buren weer actief maakt.
 
Vlokjesman
Oke,

Zoals ik het nu lees is het duidelijk dat er vele misstanden hebben plaatsgevonden.
Je geeft al aan dat je meerdere malen naar de helpdesk heb gebeld om het probleem te verhelpen. Ik lees in 1 oog opslag dat je verkeerd ben opgeleverd maar ik zie hier ook een fout.

Kruisdraden.
En je bent zoals ik lees opgeleverd op 2 aderparen waarvan 1 ZH is. Fouten maken is menselijk. Maar als je constant naar een helpdesk blijft bellen en je heb al contact gehad met een `webcare` team. Dan zou ik zeggen dan wacht ik en ga geen verwarring veroorzaken door 10x met vershillende providers te bellen. Dit probleem had binnen 10 dagen op gelost kunnen zijn. Toch wel jammer dat je dit hebt ervaren. Ik wens je sterkte met je nieuw provider en je buren.
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog een Lijn van Buurman opgeleverd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL-lijn op ASUS RT-AC87U? Algemeen : 8 17 mei 2015
trage lijn met internet Snelheid : 2 23 feb 2015
ADSL-lijn splitsen? Algemeen : 5 07 aug 2013
Adsl lijn ineens verdwenen ? Storing : 4 10 okt 2012
SMS via vaste lijn Algemeen : 1 16 jun 2011
Advertentie