Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet in gebruik
|
|
okkie_1994 |
Geplaatst op 06 December 2009, 10:32
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 31 Aug 2009 |
Wij hebben ADSL met telefonie via de Livebox. Vaak krijgen we echter de klacht dat men ons niet kan bellen. Het is te reproduceren. Ik kan het nummer van de (UPC-) telefoon wel bellen en krijg verbinding, maar andersom lukt niet. De volgende melding krijgen bellers te horen: "Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet in gebruik. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak." Hebben anderen dit ook? Weet iemand hoe dit is op te lossen? |
|
|
nokowow |
Geplaatst op 06 December 2009, 10:59
|
Activiteit » Sneek » 8603 » Internet » Thomson TG712 Berichten: 40 Lid sinds: 05 Feb 2008 |
Hallo Ik heb ook regelmatig deze klacht . Ook dat ik uit wil bellen ,dat deze melding komt of dat er een telefoon mevrouw zegt dat het nummer niet klopt/of bestaat. maar nog een poging werkt het plotseling weer goed. Dus Men moet dan nog maar een keer bellen... Mijn tip... Succes . |
|
|
flaskk |
Geplaatst op 14 December 2009, 18:40
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 14 Dec 2009 |
hoi allemaal, Sinds vandaag heb ik ook problemen met deze storing, iemand al een oplossing ? heb al reset gedaan etc maar helpt geen donder, ik vind het jammer dat je die dingen niet zelf kunt flashen.... heb nog nooit zoveel problemen gehad met een modem eigenlijk moeten de providers gewoon die dingen weer terug halen, en fatsoenlijke modem's leveren ik wil best een paar 10tjes bij leggen voor internet maar dan wel met een fatsoenlijke linksys ofzo =) Gewijzigd door flaskk op 14 December 2009, 18:40 |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 14 December 2009, 21:11
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
nokowow schreef, Hallo Ik heb ook regelmatig deze klacht . Ook dat ik uit wil bellen ,dat deze melding komt of dat er een telefoon mevrouw zegt dat het nummer niet klopt/of bestaat. maar nog een poging werkt het plotseling weer goed. Dus Men moet dan nog maar een keer bellen... Mijn tip... Succes . Stel dat je met SPOED dringend hulp nodig hebt en dat elke seconde telt en de telefoon werkt na die melding nog niet naar behoren kan je dan Online aansprakelijk stellen voor de gevolgen die hierdoor kunnen ontstaan ????????. |
|
|
Jeff |
Geplaatst op 14 December 2009, 23:28
|
Activiteit » Weert, Limburg » 6006CL » Zyxel VMG8324-B10A » Ubee EVW3200 Berichten: 211 Lid sinds: 18 May 2008 |
* 15.9 Online is niet aansprakelijk voor vermogensschade en/of indirecte schade, waaronder begrepen schade wegens verlies van gebruikstijd, kosten voor het gebruik van andere telefoniediensten, gederfde winst en gemiste besparingen. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 15 December 2009, 01:40
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Mule schreef: * 15.9 Online is niet aansprakelijk voor vermogensschade en/of indirecte schade, waaronder begrepen schade wegens verlies van gebruikstijd, kosten voor het gebruik van andere telefoniediensten, gederfde winst en gemiste besparingen. Ik heb het in deze over een levensbedreigende situatie ze kunnen aangeven wat ze willen maar Online blijft in gebreke met deze dienst die ze aanbieden door de storingen die er nog altijd met de telefonie zijn ik denk dan ook niet dat ze daar mee wegkomen als zich zo'n situatie zou voordoen. En er zijn ook nog genoeg huishoudens die geen mobile telefoon hebben en het zal je maar gebeuren dat je in zo'n situatie terecht komt want dan kan Online je wel eens daarmee de das om doen. Ik hoop uiteraard dat deze situatie zich nooit zal voordoen. |
|
|
JKforyou |
Geplaatst op 24 February 2010, 09:54
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 06 Sep 2009 |
Hier heb ik het zelfde probleem. Het komt vrijwel dagelijks voor dat mensen ons mobiel bellen omdat we thuis telefonisch niet bereikbaar zijn.... en dat is niet omdat we niet thuis zijn. Geen verbinding, nummer bestaat niet, in gesprektoon etc. Resetten hebben we 1001 keer gedaan maar dat helpt geen zak. Het callcenter bellen heeft wijnig zin want dan gaan ze het nakijken en laten ze je wachten tot je een baard hebt van 125 boven a.n.p. Al met al is het wat telefonie betref een miskoop. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet in gebruik', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie