obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
COD MW 2 NAT type:STRICT
Patrick_Wolf
Hallo ik heb zoals wel meer mensen last van het feit dat ik niet met mijn vrienden kan spelen via STEAM omdat mij NAT op STRICT staat. Ik heb een THOMSON ST706 als modem. Deze is echter niet draadloos dus heb ik er een SITECOM WIRELESS ROUTER 300N X2 WL-341 op aangesloten.

Op de THOMSON heb ik een spel aan gemaakt en de volgende poorten daarmee open gezet:
1500
3005
3101
27000 t/m 27050
28960 t/m 29000

Deze heb ik toegewezen aan de SITECOM WIRELESS ROUTER 300N X2 WL-341 met het vaste ip adres 192.168.1.64

UPnP Staat AAN

Op de SITECOM WIRELESS ROUTER 300N X2 WL-341 heb ik bij portforwarding de volgende poorten daarmee open gezet:

1500
3005
3101
27000 t/m 27050
28960 t/m 29000

Deze zijn toegewezen naar mijn PC met het vaste ip 192.168.0.101

Hier staat ook UPnP AAN en ook had ik de keuze om NAT AAN te zetten dus die is ook geactiveerd.
Op deze router heb ik de firewall uitgeschakeld en op mijn eigen PC staat de firewall ook helemaal uit.

Toch blijft hij nog op strict staan wat doe ik fout?

Volgens mij staat hij niet op de juiste plaats in het forum waar kan ik dit wijzigen?
Gewijzigd door Patrick_Wolf op 06 januari 2010, 12:11
 
TCP_IP
In zulke gevallen is het vaak gewoon makkelijker om van je Sitecom een accespoint te maken.
NAT achter NAT geeft wel vaker problemen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Patrick_Wolf
Dank u.

Probleem is opgelost

Ik heb het volgende artikel uitgevoerd mocht iemand het zelfde willen doen.
http://www.xpvista.nl/articles.php?article_id=1
 
HamzaHero
Excuses als ik iets gemist hebt... maar volgens mij gaat dit niet over Call of Duty MW 2 toch? en aangezien ik daar een probleem mee had ben ik hier terecht gekomen. ik heb dus inderdaad een strict natpoort op me xbox en er wordt mij verteld dat ik Upnp moet aanzetten wat ik heb gedaan op speedtouch ST706 maar er verandert niks op me xbox. zou iemand mij kunnen/willen linken als dit ergens anders wordt uitgelegd of anders willen uitleggen?

Grt Menno
 
TCP_IP
Heb je UPnP ook op de Livebox ingeschakeld?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
tinusthabest
AAaaah, eindelijk mijn probleem gevonden.
Ik heb dus precies hetzelfde, maar van dit praat wordt ik niet veel wijzer Pfft haha..
Ik heb via KPN internet en tv kijken. Daarbij hoort een KPN experia-box.
Ik heb daardoor geen draadloos internet, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want hier snap ik nog weinig van, haha :-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'COD MW 2 NAT type:STRICT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
MW2 Open Nat type [HELP] Thomson configuratie en problemen : 12 30 okt 2014
Nat type strict! Helpdesk : 2 21 okt 2014
NAT type 3 naar 2 Algemeen : 46 15 aug 2014
Welk type modem krijg ik? Algemeen : 12 24 mei 2014
Firmware updaten / Strict NAT :( Speedtouch 706 configuratie en problemen : 5 14 dec 2013
Advertentie