obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
speedtoch modem
sprokkel
Hallo G.Dwaas

Het lampje op de modem telefoon brand niet (geen kiestoon) tululuut
het vreemde is dat de installatie ook niet helemaal goed verloopt, na controle pc, geheugen enz.. krijg ik de melding dat ik niet verbonden ben ?? ben aantal malen opnieuw geprobeerd dus geannuleerd. maar heb wel internet.
Snelheid BBned 5.70 Mbps dus is er niet beter op geworden
Als ik in de modem kijk (thomson) zie ik dat internet en telefoon geactiveerd zijn
volgens de helpdesk zou het imac automatisch veranderd moeten worden gebeurd ook niet??
ook zou ik volgens hem mijn oude livebox niet meer kunnen gebruiken.
Ik heb de livebox er nu weer gewoon aanhangen ,ook telefoon en dat werkt gewoon met de gebreken.

gebruik de livebox tot zondag avond en gaat de thomson ST 706 er weer aan omdat de helpdesk dit doorspeelt naar de technische dienst die maandag metingen gaat doen.

Wat er precies aan de hand is weten ze bij de helpdesk ook niet.
Ik wordt er wel moedeloos van.
Voor adsl+ (zit 1400 mtr van de centrale ) zou ik tussen de 10 en 14 Mbit moeten zitten volgens de helpdesk

tijd om op te stappen
vorig jaar veel problemen (dezelfde) PLUS een dikke telefoon rekening
een week geen internet,telefonie als er gebeld werd stond er online in het telefoon scherm(spook bellers. (was toen een grote storing)
Kreeg een dikke rekening van € 125.00 Gebeld naar sex lijnen ??
Moeder de vrouw ziet me aan komen, nee hoor we hebben een goed huwelijk met volop gratis (dus daar hoef ik niet voor tebellen met een sexlijn)
Het wordt tijd voor actie dat de overheid (opta) er een de hakbijl in inslaat voor aanbieders die hun afspraken niet nakomen!!!!!!!
zijn wel onze € ... die we iedere maand moeten betalen voor een dienst die niet geleverd wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vrg
Sprokkel
Gewijzigd door sprokkel op 17 januari 2010, 14:49
 
sprokkel
Ben een stukje verder pc opgestart in de veilige modes, was de enige mogelijkheid,
gebruik AVG , uit gezet maar op de een of andere manier als ik de pc normaal opstart (installatie plaats netwerk kabel liep het mis kon geen verbinding maken met de moden
, over gegaan naar de veilige modus
en daar verliep de instal... goed

test gedaan maar blijft 5,7 Mbit

Maar nog steeds geen telefoon lampje telefoon brand ook niet op de modem
in de modem zie ik internet, en telefonie geactiveerd
vrg
Sprokkel
Gewijzigd door sprokkel op 18 januari 2010, 12:08
 
sprokkel
Ben net gebeld door medewerker van offline(online)
Nieuwe firmware in modem, spookbeller blijft andere telefoon er aangehangen spook beller blijft
maar heb geen telefoon ,lampje brand nog steeds niet op de modem

speed test
Heb adsl extra modem ST706 centrale 1400 MTR
686350527
Als ik in de modem kijk bij telefonie Details

Gebruikersnaam URI Naam van het display Verkort nummer Poort Geregistreerd



Wxxxxxxxxx@sipteledienst.nl +31xxxxxx Tel. 1 Vet dik rood kruis

wie weet het, Ik niet meer en de helpdesk ook niet
Gewijzigd door sprokkel op 18 januari 2010, 20:18
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'speedtoch modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie