Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
D-Link Gereset, instellingen kwijt
|
|
Jeroentjhuh |
Geplaatst op 18 January 2010, 09:05
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 18 Jan 2010 |
Hallo allemaal, Gister viel bij mij het internet uit, paar keer de router (d-link) opnieuw opgestart maar geen effect. Daarna de router gereset, maar heel dom de instellingen niet opgeslagen. Ik heb een 4mb down 1 mb up verbinding. Nu ben ik op zoek naar de volgende instellingen: PPPoE/PPPoA Dynamic IP Address Static IP Address Weet eigenlijk wel zeker dat het Dynamic Ip Address was. Kan me niet herinneren dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord moest invullen (PPPoE/PPPoA). En wel dat ik een connection type moest kiezen (Dynamic IP Address). Bij Dynamic heb ik de volgende instellingen nodig: Host Name: Connection Type: Primary DNS Server: Secondary DNS Server: MTU: VPI: VCI: Wie o wie kan me deze instellingen vertellen? Alvast bedankt! Gewijzigd door Jeroentjhuh op 18 January 2010, 09:33 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'D-Link Gereset, instellingen kwijt', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Outgoing mail instellingen icm VPN | : 2 | 11 Mar 2019 | |
email instellingen | Algemeen | : 2 | 02 Feb 2019 |
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 8 | 24 Dec 2018 |
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet | Algemeen | : 14 | 08 Nov 2018 |
Online VOIP instellingen | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 06 Jul 2018 |
Advertentie