Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
aansluiten Xbox 360 op de livebox
|
|
karsl1 |
Geplaatst op 22 February 2010, 11:08
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 22 Feb 2010 |
Hallo! Mijn zoon heeft een Xbox 360 en probeert deze nu aan te sluiten op de livebox. Hij heeft een wireless apparaat bij de Xbox gekocht en na veel prutsen had ie verbinding met het internet. Afgelopen weekend was ie bij zijn vader en daar heeft de Xbox zonder problemen aangesloten op het netwerk daar. Vanmorgen wilde ie weer verbinden met de Livebox maar tot op heden geen succes! Help? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten Xbox 360 op de livebox', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
M7 aansluiten achter switch? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 1 | 16 Jun 2021 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
playstation aansluiten naast de desktop | Huawei meer apparaten aansluiten | : 2 | 27 Oct 2018 |
Fritzbox 7590. Aansluiten | Opleveringsproblemen | : 6 | 09 Dec 2017 |
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 3 | 16 Aug 2017 |
Advertentie