obey-robots.txt
24 Juni 2018, 07:26
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Internet Zeer traag

Crimineeltje
Hallo ik heb sinds een half jaar ongeveer heel erg traag internet, Ik heb hier nu al een paar keer over gebeld als ik een bestand download kom ik niet sneller dan 200kb/s.

Ik ben al klant sinds 2006 en heb nooit problemen gehad eigenlijk sinds nu en ik irriteer me hier al best lang aan de stappen die al ondernomen zijn. Met deze snelheid kan je gewoon amper een bestandje downloaden of iets streamen

Eerst hadden ze me een nieuwe adapter opgestuurd voor me livebox
Ik heb nu een maand een nieuwe Router gekregen Thomson TG712

Ik heb dus ook nieuwe kabels van de aansluiting van de muur naar de router en ook dit heeft niet geholpen,
Als ik wat statistieken moet posten moeten een beetje helpen ik weet wel me weg doe ict maar vind die thomson dingen maar een ramp die livebox was veel makkelijk om iets te vinden.

Dit is zowel met de kabel me moeders pc als draadloos op mijn laptop en me eigen pc.

Groeten

Dennis
Gewijzigd door Crimineeltje op 24 februari 2010, 00:27
 
I R Baboon
Home > Broadband Connection > DSL Connection en dan nog details klikken. Daar staan de intrainwaardes.
Je zult wel een NL firmware hebben, maar het lijkt me duidelijk zo.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Crimineeltje
Ik heb idd in het nederlands staan ik woon der ook dus waarom zou ik het in het engels zetten Pfft

Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 12:57:45
DSL-type: G.992.5 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 360 / 1.914
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 369,37 / 1,72
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 5,0 / 15,5
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,0 / 10,0
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 10
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
 
I R Baboon
Crimineeltje schreef:

Actief: 0 dagen, 12:57:45
DSL-type: G.992.5 annex A < ADSL2+ modus (prima)
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 360 / 1.914 < Upload is veel te weinig. Daar zie je aan dat er iets mis is.
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 369,37 / 1,72
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 5,0 / 15,5 < Die waardes kloppen niet met je download bandbreedte
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,0 / 10,0
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 10
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0


Er zit iets niet goed. Nu is het zaak om thuis alles optimaal te testen en aan te sluiten. Als het probleem blijft, ligt de oorzaak buiten je huis.
Weet je zeker dat het modem optimaal aan het ISRA punt hangt?
Zijn er geen aftakkingen ervoor?
Gewijzigd door I R Baboon op 24 februari 2010, 13:55
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Crimineeltje
Ik heb net met de Online Service Desk gebeld en die konden het probleem niet verhelpen, Het lijkt dat de snelheid niet eens goed bij mij aan komt dus het probleem ligt waarschijnlijk niet bij mij.

Ik word door technische dienst hier over terug gebeld op me mobiel als er een oplossing is waar mensen wat aan hebben zal ik hem hier ook posten.

@hier boven

Ik heb alles aangesloten zoals het moet ik had eerst een wanadoo livebox en maand geleden dus die thomson gehad dus alle kabels eruit nieuwe kabels die erbij zaten aangesloten en probleem is als nog.

Ik heb nog een keer met de servicesdesk gebeld omdat sinds dat ik langzaam internet heb ook met een ander nummer belde dan dat ik er voor had, Dus ik denk dat er heel wat verkeerd bij mij zit bij de centrale.
Gewijzigd door Crimineeltje op 24 februari 2010, 14:23
 
I R Baboon
Splitter hoeft niet meer met de Speedtouch.
Had je daar aan gedacht?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Crimineeltje
Ik heb geen splitter hij zit gewoon direct aangesloten op de muur waar de hoofdlijn loopt dat blauwe draadje,

Ik heb ook geen Kpn ik heb Online internet en oude nummer is van Casema nog nooit kpn gehad voor telefoon of internet
Gewijzigd door Crimineeltje op 24 februari 2010, 15:47
 
I R Baboon
OK. Dan zit je optimaal aangesloten.

Een van de laatste dingetjes wat je zelf kan doen, is de router resetten naar fabrieksinstellingen.
Ik vermoed dat niet de oplossing brengt, maar wie niet waagt, die niet wint.
Gewijzigd door I R Baboon op 24 februari 2010, 17:16
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Crimineeltje
Dit heb ik toevallig gisteren gedaan maar dit zal sowieso niet hebben geholpen omdat ik deze router net nieuwe heb
 
I R Baboon
Je kan alleen nog afwachten wat de technische dienst gaat zeggen.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet Zeer traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen 9 20 maart 2018, 18:32
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing 6 27 februari 2018, 21:39
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen 25 01 oktober 2017, 23:10
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 8 04 september 2017, 10:16
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen 5 25 augustus 2017, 22:15
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo12:17:30
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update