Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Pagina 1 van 2: 12
|
Internet Zeer traag
|
|
Crimineeltje |
Geplaatst op 23 February 2010, 22:56
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 23 Feb 2010 |
Hallo ik heb sinds een half jaar ongeveer heel erg traag internet, Ik heb hier nu al een paar keer over gebeld als ik een bestand download kom ik niet sneller dan 200kb/s. Ik ben al klant sinds 2006 en heb nooit problemen gehad eigenlijk sinds nu en ik irriteer me hier al best lang aan de stappen die al ondernomen zijn. Met deze snelheid kan je gewoon amper een bestandje downloaden of iets streamen Eerst hadden ze me een nieuwe adapter opgestuurd voor me livebox Ik heb nu een maand een nieuwe Router gekregen Thomson TG712 Ik heb dus ook nieuwe kabels van de aansluiting van de muur naar de router en ook dit heeft niet geholpen, Als ik wat statistieken moet posten moeten een beetje helpen ik weet wel me weg doe ict maar vind die thomson dingen maar een ramp die livebox was veel makkelijk om iets te vinden. Dit is zowel met de kabel me moeders pc als draadloos op mijn laptop en me eigen pc. Groeten Dennis Gewijzigd door Crimineeltje op 23 February 2010, 23:27 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 24 February 2010, 01:20
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Home > Broadband Connection > DSL Connection en dan nog details klikken. Daar staan de intrainwaardes. Je zult wel een NL firmware hebben, maar het lijkt me duidelijk zo. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Crimineeltje |
Geplaatst op 24 February 2010, 10:47
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 23 Feb 2010 |
Ik heb idd in het nederlands staan ik woon der ook dus waarom zou ik het in het engels zetten ![]() Koppelingsinformatie Actief: 0 dagen, 12:57:45 DSL-type: G.992.5 annex A Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 360 / 1.914 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 369,37 / 1,72 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 5,0 / 15,5 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,0 / 10,0 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Verbindingsverlies (extern): 0 Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0 FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 10 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 24 February 2010, 12:54
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Quote Crimineeltje schreef: Actief: 0 dagen, 12:57:45 DSL-type: G.992.5 annex A < ADSL2+ modus (prima) Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 360 / 1.914 < Upload is veel te weinig. Daar zie je aan dat er iets mis is. Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 369,37 / 1,72 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 5,0 / 15,5 < Die waardes kloppen niet met je download bandbreedte SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,0 / 10,0 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Verbindingsverlies (extern): 0 Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0 FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 10 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 Er zit iets niet goed. Nu is het zaak om thuis alles optimaal te testen en aan te sluiten. Als het probleem blijft, ligt de oorzaak buiten je huis. Weet je zeker dat het modem optimaal aan het ISRA punt hangt? Zijn er geen aftakkingen ervoor? Gewijzigd door I R Baboon op 24 February 2010, 12:55 Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Crimineeltje |
Geplaatst op 24 February 2010, 12:55
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 23 Feb 2010 |
Ik heb net met de Online Service Desk gebeld en die konden het probleem niet verhelpen, Het lijkt dat de snelheid niet eens goed bij mij aan komt dus het probleem ligt waarschijnlijk niet bij mij. Ik word door technische dienst hier over terug gebeld op me mobiel als er een oplossing is waar mensen wat aan hebben zal ik hem hier ook posten. @hier boven Ik heb alles aangesloten zoals het moet ik had eerst een wanadoo livebox en maand geleden dus die thomson gehad dus alle kabels eruit nieuwe kabels die erbij zaten aangesloten en probleem is als nog. Ik heb nog een keer met de servicesdesk gebeld omdat sinds dat ik langzaam internet heb ook met een ander nummer belde dan dat ik er voor had, Dus ik denk dat er heel wat verkeerd bij mij zit bij de centrale. Gewijzigd door Crimineeltje op 24 February 2010, 13:23 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 24 February 2010, 13:41
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Splitter hoeft niet meer met de Speedtouch. Had je daar aan gedacht? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Crimineeltje |
Geplaatst op 24 February 2010, 14:46
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 23 Feb 2010 |
Ik heb geen splitter hij zit gewoon direct aangesloten op de muur waar de hoofdlijn loopt dat blauwe draadje, Ik heb ook geen Kpn ik heb Online internet en oude nummer is van Casema nog nooit kpn gehad voor telefoon of internet Gewijzigd door Crimineeltje op 24 February 2010, 14:47 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 24 February 2010, 16:15
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
OK. Dan zit je optimaal aangesloten. Een van de laatste dingetjes wat je zelf kan doen, is de router resetten naar fabrieksinstellingen. Ik vermoed dat niet de oplossing brengt, maar wie niet waagt, die niet wint. Gewijzigd door I R Baboon op 24 February 2010, 16:16 Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Crimineeltje |
Geplaatst op 24 February 2010, 16:20
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 23 Feb 2010 |
Dit heb ik toevallig gisteren gedaan maar dit zal sowieso niet hebben geholpen omdat ik deze router net nieuwe heb |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 24 February 2010, 16:43
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Je kan alleen nog afwachten wat de technische dienst gaat zeggen. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet Zeer traag', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |