obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
geen klant meer maar nog steeds betalen ?
aliseyid
ik ben sinds 12 december geen klant meer en mijn abonnement internet+telefonie is overgenoemen naar andere aanbieder. ik had gekozen voor overstap dus hun hebben voor mij opgezegd en ik heb van hun ook bevesteging hier over ontvangen.

ik ontvang nog steeds factuur van online tenzijl dat ik geen klant meer bent.
dec en januarie heeft online automatish van mij rekening nog kosten afgeschrijven tenzijl dat ik geen klant meer was.
en deze februarie en maart wegens dat online niet meer kan afschrijven stuur ze mij bericht dat intenet wordt blokkerd natuurlijk ik heb nog steeds internet want ik ben niet meer bij online.

ik heb gebeld naar klanten service hun vroegen opnieuw opzeg berief sturen etc. ik bel naar nieuwe aanbieder ( telfort ) hun hebben nogmaals dit door gegeven dat all beindigd is. maar ik ontvang deze week nog een berief van online.

ik wil graag weten hoe kunnen jullie oplossen wat moet ik nog meer doen.

ik heb mijn internet opgezegd wegens probleem met modem. maar ik heb op mijn bedrijf ook gewoon internet van online en bij mijn moeder thuis ook toen van online aangesloten. als mijn probleem niet wordt opgelost zsm en kosten die all voor niks afgescrhijven voor periodes dat ik geen klant meer was terug geboekt helaas ga ik mijn abonnement op werk en ouders ook opzeggen omdat ik dan echter total geen vertrouw meer heb in online.

klant nr WAS :w1561185
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen klant meer maar nog steeds betalen ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Advertentie