obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
livebox valt uit.
ivomarin
Hoi,

Ik heb sinds kort adsl family + livebox. Nu heb ik hier ook een wireless router achter zitten. Heb niets hoeven instellen met de router, gewoon utp in de wan van mijn router en alles werkt.

Sinds ik de router ertussen heb zitten valt af en toe de internet verbinding weg en is ook bellen niet meer mogelijk. We hebben geen telefonie van wanadoo, maar toch valt alles uit. Ik heb het idee dat dit telkens gebeurt wanneer ik de router inschakel of uitschakel terwijl deze verbonden is met de livebox die actief is. Moet ik in de router iets veranderen dan?

Ik snap er nix van.. Angry

Bedankt alvast...
 
Wanabo
Welkom,

Ik heb het vermoeden dat de geleverde livebox nog oude firmware bevatte. Na aansluiten van de livebox is het update process begonnen. Dit kan soms storingen tot gevolg hebben. Reset je Livebox eens en kijk het nog eens een tijdje aan.Cool

Misschien hebben anderen nog ideeen? Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ivomarin
Maar hij heeft het wel gedaan zoals het moet. De eerste week hebben we m gebruikt zonder router en dus ook zonder probleem.

Maar wat is de firmware versie, dan weet ik waar ik naar moet kijken.

En ik heb m al drie keer gereset, de livebox....

Bedankt weer....
Gewijzigd door ivomarin op 07 maart 2006, 12:30
 
Wanabo
De nieuwste versie is 3202WNLB_221018.

Dit kun je vinden in het configuratiescherm aan de linkerkant onder informatie.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ivomarin
dank je. ben pas vrijdag weer in staat om dit alles na te gaan. mocht het niet lukken dan meld ik me weer.

alvast bedankt zover.

Groetjes ivo
 
Vlokjesman

Quote

wanabo schreef:
Welkom,

Ik heb het vermoeden dat de geleverde livebox nog oude firmware bevatte. Na aansluiten van de livebox is het update process begonnen. Dit kan soms storingen tot gevolg hebben. Reset je Livebox eens en kijk het nog eens een tijdje aan.Cool

Misschien hebben anderen nog ideeen? Wink


geen strak plan om tijden firmware update de livebox te gaan resetten ... het is in feite net een mobo die geflashed word.. als je het wel doet heb je kan dat er update niet goed is geinstalleerd heb je kans dat je lb kuren gaat tonen.
 
Mike
Ik heb toevallig hetzelfde gehad met de livebox (of is dit niet toevalling :-) )
Na wat resetten van de livebox en mijn Linksys wrt54g was het ineens weer weg. Misschien was het een bugje in de nieuwe firmware ?
Heb er nu zo ongeveer een week of 2 geen last meer van gehad.

BTW had je soms ook dat alleen de @ lamp bleef branden en de rest uit was, maar toch geen internet en telefonie had ?

Misschien is het al verholpen nu, maar ik krijg deze week voor de zekerheid een nieuwe livebox.

Mike
Livebox-Linksys WRT54G-2 PC's (1 draadloos)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox valt uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Wifi verbinding valt weg Algemeen : 1 12 jan 2018
Advertentie