Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Hoge latency
|
|
JesperBrink |
Geplaatst op 16 April 2010, 09:40
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 12 Jul 2009 |
Beste lezer, De laatste dagen heb ik last van zeer hoge latency/ping. De snelheid waarmee ik download en upload is goed (gelijk aan hoe het was). Hieronder de tests die ik gedaan heb: ![]() ![]() Deze tests heb ik draadloos uitgevoerd, alsook met netwerkkabel. De resultaten waren hetzelfde. Koppelingsinformatie Actief: 0 dagen, 0:16:51 DSL-type: G.992.5 annex A Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.019 / 18.302 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 3,64 / 14,23 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 0,5 / 7,5 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 12,5 / 10,0 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Verbindingsverlies (extern): 0 Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0 FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 4.294.967.263 / 0 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 4.294.967.263 / 0 HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 Als jullie meer informatie nodig hebben, dan hoor ik het graag. Vriendelijke groet, Jesper |
|
|
JesperBrink |
Geplaatst op 17 April 2010, 10:09
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 12 Jul 2009 |
Beste Oppie, Bedankt voor je reactie. Het was inderdaad software op mijn laptop wat zorgde voor een conflict. Ik heb dezelfde snelheidtests gedaan in Veilige Modus en toen was mijn ping gewoon rond de 20ms. De virusscanner bleek de boosdoener te zijn. Probleem is opgelost en ik dank je hartelijk! ![]() Vriendelijke groet, Jesper |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoge latency', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Vreemde Latency | Snelheid | : 7 | 30 Apr 2017 |
Hoge ping | Storing | : 10 | 15 Jun 2016 |
Hooge Ping, Latency - wat te doen? | Huawei configuratie en problemen | : 22 | 11 Apr 2016 |
Hoge ping huawei. | Huawei configuratie en problemen | : 4 | 05 Oct 2015 |
Plotseling hoge ping | Storing | : 118 | 24 Sep 2014 |