obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Adresboek en telefonie logboek werkt niet
Roy
Hallo,

Ik heb nu rond de 2 maanden een THOMSON ST706 van Online (Speedtouch),
alleen als ik een nummer + naam probeer toe te voegen aan het adresboek geeft het modem een klik, en gaat hij opnieuw opstarten.
Ook worden inkomende en uitgaande oproepen niet opgeslagen, wat eerst wel het geval was.
Is dit een firmware update, of gewoon een probleem aan mijn kant?

Bvd!

Roy
Is er geen manier om de firmware te flashen o.i.d?

Het Online Service Team
Het probleem is al bij ons bekend en we zijn het aan het onderzoeken. Zodra we meer weten zullen we het met jullie delen.

arnold2274
Ik heb hier meerdere malen over gebeld met Online-helpdesk, maar nog steeds geen oplossing voor het correct werken van het adresboek. Mijn vriendin heeft ondertussen de Thomson 5550 bij haar abonnement op Online en die werkt perfect!

Toch fijn als Online als leverancier snel met een oplossing komt. Er zijn ondertussen vele maanden voorbijgegaan sinds mijn telefoontjes en de laatste reactie van Online in deze Thread.

PLEASE SOLVE PLEASE!

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Adresboek en telefonie logboek werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Parental Control werkt niet Zyxel configuratie en problemen : 2 25 nov 2018
Waarschuwing! Update niet zelf uw ZyXEL modem Zyxel configuratie en problemen : 14 18 okt 2018
Advertentie
data-full-width-responsive="true">