obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid steeds lager..
Stijn90
Hey,

Ik heb nu een aantal maanden internet van online, en toen ik het ontving haalde ik makkelijk 1.2mb per seconde binnen. Maar nu is de snelheid ineens veel minder geworden.. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb al geprobeerd de router te resetten en terug te keren naar de fabrieksinstellingen, maar tot zover heeft dit niks opgelost..

Informatie:
791673095

Link Information
Uptime: 0 days, 0:05:29
DSL Type: G.992.5 annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 179 / 2.243
Data Transferred (Sent/Received) [kB/MB]: 910,00 / 4,45
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 26,0 / 36,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 10,0 / 10,5
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 0 / 0
FEC Errors (Up/Down): NA / 13
CRC Errors (Up/Down): NA / 0
HEC Errors (Up/Down): 0 / 0
 
I R Baboon
Dat ziet er niet goed uit.
Er is iets aan de hand.
Heb je iets gedaan aan de verbinding tussen modem en ISRA?

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Stijn90
Ik heb de Thomson TG712, heb voor de rest niets aan de lijn veranderd.. Voor de rest ook niks met de instellingen gedaan (alleen terug gezet naar fabrieksinstellingen)
 
marlymarly
Ik heb een livebox en mijn snelheid is nu ook ontzettend traag. Nog langzamer wat de topicstarter heeft gepost. Ook kon mijn livebox maar moeilijk een verbinding maken. Nadat ik de helpdesk had gebeld konden ze mij vertellen dat mijn livebox stuk is. Nu krijg ik over enkele dagen een nieuwe modem. Hopelijk heb ik dan weer mijn oude snelheid terug.
 
Stijn90
Wou even laten weten dat mijn probleem is opgelost! Na het bellen met de helpdesk werd er een monteur langs gestuurd; de verbinding bij de hoofdaansluiting zat door waterschade nog net met 1 kabeltje vast.. Nieuwe hoofdaansluiting / kabels gelegd en nu weer 15mbit verbinding Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid steeds lager..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Internet valt steeds weg Zyxel configuratie en problemen : 21 15 mei 2017
Advertentie