Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Lage snelheid
|
|
jgorp |
Geplaatst op 04 May 2010, 16:16
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 May 2010 |
Goedemiddag, Ik ben sinds kort klant bij Online met de nieuwste modem van het merk Thomson (wit model) bedraad aangesloten en de modem is rechtstreeks op de meegeleverde kabel (1,5mtr) aangesloten. Heb het pakket van 20mb maar haalt maar de snelheid 5,8mb down en 780 up. Wellicht dit getest zonder enige downloadprogramma's aan te hebben staan. Op speedtest.nl komen er meer gegevens vrij zoals afstand wijkcentrale dat gemeten is op 920 meter. Met deze gegevens zou het moeten zijn dat ik ongeveer minimaal 10 mb moet halen. Wat zou de oorzaak van het probleem kunnen zijn. |
|
|
jgorp |
Geplaatst op 05 May 2010, 12:34
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 May 2010 |
Dit zijn de statistieken van mijn Thomson TG712 DSL-verbinding Koppelingsinformatie Actief: 5 dagen, 1:45:12 DSL-type: G.992.1 annex A Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 960 / 6.880 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 3,14 / 18,75 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 11,5 / 17,5 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,0 / 14,0 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,0 / 6,5 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ALCB Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Verbindingsverlies (extern): 0 Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0 FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 2 HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 1 Het gekke is dat hij dit aangeeft terwijl ik wel een verbinding heb met het internet. Testresultaten DSL vinkje ATM kruisje Op uw DSL-lijn werd geen ATM-activiteit gedetecteerd. Ethernet Buiten dit zit mijn israpunt in mijn woonkamer, hij komt dus niet binnen via de meterkast. De modem zit rechtstreeks zonder splitter of dergelijke op het israpunt met de meegeleverde kabel van online. Het gaat om een gewone woning dus op de begane grond in de huiskamer. Dus ook geen studente woning maar een eengezinswoning. Ben benieuwd wat je uit deze gegevens kan halen wat er mis is. Groetjes John Gewijzigd door jgorp op 05 May 2010, 12:38 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lage snelheid', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Te lage snelheid | Snelheid | : 4 | 02 Jan 2018 |
Vraag over snelheid | Snelheid | : 7 | 22 Dec 2016 |
Lage snelheid met Zyxel modem | Algemeen | : 16 | 04 Nov 2016 |
Meer snelheid, wijkcentrale? | Snelheid | : 10 | 02 May 2016 |
Snelheid inperken? | Huawei configuratie en problemen | : 61 | 15 Nov 2015 |
Advertentie