Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
opzeggen abonnement
|
|
Margo |
Geplaatst op 12 May 2010, 08:15
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 12 May 2010 |
Hoi allemaal, Ik wilde bij tele2 mijn abonnement opzeggen. (mijn abonnement was al verlopen maar ging met de mogelijkheid om maandelijks op te zeggen door) Ik was mijn huis aan het verkopen dus dat was een goede oplossing. Nu heb ik op 1 mei jl. een brief naar tele2 gezonden om op te zeggen per 3 juni, aangezien mijn huis is verkocht. Ik heb vandaag gebeld om te vragen of de brief was aangekomen en zij zeiden NATUURLIJK van niet en dat mijn abonnement wordt opgezegd per 3 juli omdat ik een ontvangst- en verwerkingstermijn in acht diende te nemen. Ik moet dus nog een maand extra betalen. Ik zal vandaag aangetekend een kopie en nog een briefje zenden, maar ik vraag mij af of zij dit kunnen doen. Een maand opzegtermijn is als ik op 1 mei opgezegd heb volgens mij 32 juni, toch?? Zou dit wettelijk mogen. Kijk het is maar 45€ maar toch!!!!! Groetjes, Margo |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opzeggen abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. | Klacht over Online | : 8 | 16 May 2018 |
Wijziging abonnement | Algemeen | : 29 | 04 Jun 2017 |
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? | Storing | : 7 | 12 Nov 2016 |
Digitale TV opzeggen via online.nl account | Algemeen | : 4 | 28 Dec 2015 |
Advertentie