Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ADSL-aansluitnummer
electronics
Hallo,

Ik wil graag overstappen van mijn oude provider naar een nieuwe provider alleen wordt mij gevraagd om een adsl-aansluit nummer.
Dit omdat er meerdere op ons adress schijnen te zijn. Maar nu heb ik met mijn provider gebeld en die zegt dat kpn deze nummers heeft alleen zegt de kpn dat ik bij mijn provider moet zijn.
Nu vraag ik mij dus af hoe kom ik aan dit nummer??

I R Baboon
Bekend verhaal van het kastje naar de muur.
De provider kan dit aanvragen, maar hij wil/kan dat niet en KPN zal je de gegevens nooit geven, want je bent geen klant van ze.
Sowieso wordt geheimzinnig gedaan over het Kanvas nummer (Kabel AansluitNet Verbindingen Administratie Systeem), want zo
heet de database waar je aansluiting in staat.

Er is kans dat je nummer ergens op een formulier staat van KPN of een provider.
Dat is een nummer met 8 cijfers en dan een '/S' met nog drie cijfers.
Althans, bij is dat zo.

En dan kan je dit lezen en uitproberen: http://alice.gebruikers.eu/forum/view...ad_id=1475
Gewijzigd door I R Baboon op 30 July 2010, 19:48
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL-aansluitnummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 Dec 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 Aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 Feb 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 Dec 2016
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 Nov 2016
Advertentie