Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
traag internet
|
|
mrlofsky |
Geplaatst op 30 August 2010, 19:40
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 30 Aug 2010 |
recent overgestapt van ziggo naar on line hoewel de bandbreedte 8/13mb sec sneller is dan ziggo basis openen sites erg traag de download is normaal de eerste harde schijf wordt ontzien de tweede slaat de bulk download op virus scan gedaan opnieuw formatteren/ installeren helpt meestal maar schiet niet op wie heeft ervaring on line heeft een speciaal tel nummer voor de nieuwe on line gebruiker? terzijde ik zet modem uit (volledig) bij geen gebruik rood geel knipperend lampje(voorkant) is voor draadloos bedoeld? tanx huub Gewijzigd door mrlofsky op 30 August 2010, 20:26 |
|
|
mrlofsky |
Geplaatst op 31 August 2010, 09:10
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 30 Aug 2010 |
sorry verhaal is zeer duidelijk ethernet vaste kabel brief heb ik niet bij de hand.. tel nummer is bekend? oorzaak kan zijn een virus or trojan download gaat nu zelfs met 1mb per sec snel genoeg allemaal openen van sites is het probleem een volle schijf maakt systeem inderdaad langzaam ( nu 30gig van de 250...) remedie is windows op schijf 1 en alle downloads op schijf 2 hetgeen niet altijd lukt yua optie immers standaard naar c vaste schijf formatteren dus goed idee vreemd probleem moet ik uitzoeken u hoort het nog iets met dns server of instellingen anderzijds langzaam is langzaam situatie is nu weer normaal snelheid zakt soms weg naar 3/4 mb lijkt een bekabeling /overbelasting probleem tanx huub graag een site adres voor het 192 nummer is zo onduidelijk.. Gewijzigd door mrlofsky op 31 August 2010, 16:56 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie