obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Apparaten aansluiten op de TG 712
deluro
* orange livebox met wireless optie
* Levelone Wireless Network camera WCS-0020

Ik heb een Wireless Levelone camer gekocht zodat mensen via mijn website kittens kunnen volgen die bij mij geboren worden. Nu werkt de camera wel als ik deze met draad aan de livebox koppel. Maar deze camera kan ook draadloos en daar kom ik maar niet in uit. De camera heeft en eigen IP adres en weet niet wat ik moet doen in de livebox om hem draadloos te krijgen, is er iemand die mij kan helpen?
Gewijzigd door op 13 oktober 2010, 13:19
 
deluro
Het is de vernieuwde versie van Online daar zit het standaard ingebouwd, zodra manlief wakker word ga ik hem er gelijk mee lastig vallen hahahaha. Ik hoop dat het werkt laat het je in ieders geval zeker weten.

Bedankt voor je hulp!Smile
 
deluro
Hij is er nog niet mee bezig, maar om even antwoord te geven op de laatse vraag:

Weet ook niet sinds wanneer hij dit heeft maar heb 3 maanden geleden een nieuwe gekregen (wit) en heb niets hoeven inbouwen daar mij door online verteld was dat deze er al in zit.
 
deluro
Sorry, ja klopt het is een thomson, maar wat kunnen we nu doen om de camera draadloos te krijgen?
 
gazije
Hallo allemaal,

Voor het eerst na jaren ga ik van UPC over op een ADSL van online. Nou heb ik wat vragen over de manier van aansluiten.

Ik wil mijn modem op mijn telefoonaansluiting zetten die boven in de slaapkamer zit. Dan wil ik draadloos naar de Linksys 54g wireless bridge, en daaruit naar mijn Sweex router.

ThompsonTG712 -- Linksys LET54G Bridge -- Sweex router -- mijn pc's en overige.

Dit namelijk als volgt:
Bij UPC had ik geen draadloos internet dus gebruikte ik mijn router voor de 2 PC's en een schotel. Omdat ik nu een draadloze modem krijg ben ik daar niet geheel op voorbereid kwa draadloze netwerkkaarten en ook mijn schotel kan niet draadloos. Daarom ben ik eigenlijk verplicht om de Sweex router te blijven gebruiken.
Ook wil ik wel bijvoorbeeld thuis op mijn WiFi netwerk met mijn mobiele telefoon kunnen komen.

Is mijn plan van aanpak mogelijk zo? hebben jullie tips voor mij?

Ik krijg mijn Online.nl abbo maandag de 25e, maar ik wou al vast gaan voorwerken.


m.v.g.

Ad
p.s.

Ik weet niet hoe ik deze post kan verplaatsten naar een andere plek. kunnen de moderators mij aub helpen?
Gewijzigd door gazije op 13 oktober 2010, 12:45
 
gazije
Juist, dat zou wel betekenen dat ik een stopcontact moet plaatsten wat deze zit niet in mijn meterkast. Maar het is wel mogelijk om via wifi EN via kabel gebruik te maken van internet met de modem van Online? Want dan trek ik gewoon een kabel naar mijn schotel, en koop ik wel wifi kaarten voor de PC's .

Bedankt voor de reactie
 
I R Baboon
Het modem moet je altijd zo dicht mogelijk plaatsen waar je telefoonlijn het huis binnen komt.
Blijkbaar is dat bij jou in de meterkast.
Als er storingen zijn met de lijn zal Online helpdesk verlangen dat je het modem ook daar aansluit.
Het kan wel werken op andere plaatsen, maar vaak zijn problemen voorgeprogrammeerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Apparaten aansluiten op de TG 712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Advertentie