obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
t valt toch tegen
mukkes
dat word door online verteld , en ik hoop dat het klopt
 
mukkes
HELAAS t is niet de voeding ook met de nieuwe voeding stort hij binnen 24 uur in van 7.8 mb naar 4,6 mb , maar weer gebeld , tja weet het ook niet meer , hopelijk lost online het nu wel snel op wat leuk is het niet meer , wetende dat er een van de buurtjes met tele 2 toch keurig op 12 mb zit , hep dit ook div malen gemeld maar vind daar geen gehoor bij online , t begind een sprookje te worden .
bij deze de info uit het modem nog maar een keer er bij gezet .
Link Information

Angry
Uptime: 0 days, 18:08:47

DSL Type: G.992.5 annex A

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.019 / 5.040

Data Transferred (Sent/Received) [MB/GB]: 72,95 / 1,51

Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 11,5 / 29,0

SN Margin (Up/Down) [dB]: 10,5 / 15,0

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN

Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Link (Remote): 0

Error Seconds (Local/Remote): 10 / 0

FEC Errors (Up/Down): NA / 358

CRC Errors (Up/Down): NA / 0

HEC Errors (Up/Down): 0 / 0
 
mukkes
ik heb gisteravond ook even een paar uurtjes mijn oude linksys modem aan de stroom gehangen en even een paar dvds uit de nieuwsgroepen laten plukken ,wat schetst mijn stomme verbazing dat hij leuk met een selheid van 8 mb begint en naar 5 uurtjes draaien stond de meter op 6,5 mb dus , ik zoek het toch in de telefoon lijn (voor zover mijn verstand rijkt)
 
mukkes
binnen 13 uur weer 2.5 mb in snelheid gezakt .

nog niks van online gehoord

ik ben plus/min binnen 24 uur een derde van mijn snelheid kwijt (van 7.8 mb naar 5 mb ) en de afstand volgens bb net tot de centrale zou 1620 mtr bedragen (volgens online 2500 mtr}

linksys met sip modem draait wel op 9 mb maar zakt ook iets

dit is het tot heden en heb nog geen oplossing 9weet ook wel dat alle goede dingen langzaam komen maar word er op zen zachts gezegt flouw van om de zooi elk etmaal opnieuw op te moeten starten om de snelheid te behouden . ik hoop dan ook van harte dat er een wat gebeurt wat wel werkt want deze elende een jaar lang .is echt niet leuk , voorheen via tweakdsl nooit gedonder met de snelheid gehad (wel met de telefoon) .
bij deze nog meer weer eens de stand van het modem voor die gene die er verstand van hebben


Uptime: 0 days, 10:46:55

DSL Type: G.992.5 annex A

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.019 / 5.417

Data Transferred (Sent/Received) [MB/GB]: 46,69 / 1,16

Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 11,5 / 29,5

SN Margin (Up/Down) [dB]: 10,0 / 13,0

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN

Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Link (Remote): 0

Error Seconds (Local/Remote): 11 / 0

FEC Errors (Up/Down): NA / 16.172

CRC Errors (Up/Down): NA / 0

HEC Errors (Up/Down): 0 / 0

ik weet het niet meer . flouw word ik er van.
 
I R Baboon
De intrainwaardes zien er normaal uit.
Alleen de download zit te laag. De rest is prima.

Of er zit ergens een storing op de lijn tussen je huis en centrale.
Of er is iets mis in de centrale zelf.

Vraag eens of ze de lijnkaart in de centrale kunnen resetten.
Een TD medewerker moet weten wat dat is.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mukkes
kweet niet wat er gebeurt maar t word beter
naa een heledag niet de zooi opnieuw opstarten draait het modem beter dan dat hij ooit hier heeft gedaan , t lijkt wel een opleving

DSL Connection

Link Information


Uptime: 0 days, 5:04:09

DSL Type: G.992.5 annex A

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.019 / 8.285

Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 5,58 / 32,39

Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 11,5 / 29,5

SN Margin (Up/Down) [dB]: 8,5 / 7,0

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN

Loss of Framing (Local/Remote): 11 / 0

Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0

Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Link (Remote): 0

Error Seconds (Local/Remote): 6 / 0

FEC Errors (Up/Down): 0 / 3.476.262

CRC Errors (Up/Down): 0 / 200

HEC Errors (Up/Down): 0 / 166
 
mukkes
en kijk nu dan eens T WORD STEEDS BETER , tjonggggggggggg , hoe lang zou het zo blijven




Uptime: 0 days, 0:01:44

DSL Type: G.992.5 annex A

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.019 / 9.472

Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 2,72 / 81,43

Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 11,5 / 30,0

SN Margin (Up/Down) [dB]: 8,5 / 6,5

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN

Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Link (Remote): 0

Error Seconds (Local/Remote): 0 / 0

FEC Errors (Up/Down): 0 / 71

CRC Errors (Up/Down): 0 / 0

HEC Errors (Up/Down): 11 / 0
 
mukkes
en ja hoor binnen een half uur stort de lijn weer in.



DSL Type: G.992.5 annex A

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.019 / 7.535

Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 2,85 / 77,88

Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 11,5 / 29,0

SN Margin (Up/Down) [dB]: 8,5 / 6,5

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN

Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Link (Remote): 0

Error Seconds (Local/Remote): 10 / 0

FEC Errors (Up/Down): 0 / 82.421

CRC Errors (Up/Down): 0 / 1

HEC Errors (Up/Down): 7 / 1
 
I R Baboon
Je hebt een zogenaamde 'klapperlijn'.
Op het eerst gezicht lijkt de lijn ok, maar na een tijdje heb je veel last van fouten op de lijn of verbindingsuitvallen.

Als alles bij jouw thuis optimaal is aangesloten, kan je zelf weinig doen.
Een monteur moet komen meten waar het probleem zit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mukkes
yp zondag middag een belletje gehad van online dat er naar gekeken was en nog wat geneuzel , maar t komt hier opneer de lijn klapt weer in elkaar , ik heb nog aangegeven dat de modem gegevens van vrijdag jl hier op het forum staan maar deze jonge man aan de telefoon had daar eigelijk niet veel oren naar , zij boodschap was bel over een paar week maar eens weer .dus morgen maar weer eens bellen en ik denk dat ik nu de fatsoensnorm maar wat ga verlagen .

ik wil nu zo zoetjes aan wel eens een goede oplossing , ik word het wat zat wand het is nooit zo geweest
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 't valt toch tegen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Wifi verbinding valt weg Algemeen : 1 12 jan 2018
Advertentie