obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Adsl Family niet beschikbaar!!
turnpoint
Ik ben al enige jaren wanadoo abbonnee. Tot nog toe erg tevreden, op 1 ding na.
Toen ik de eerste keer de reclame voor Adsl Familie op televisie zag, heb ik gelijk online de postcode check gedaan. Jammer genoeg zonder resultaat, maar vanwege mijn tevredenheid over Wanadoo vond ik het niet zo erg even te moeten wachten. Ik heb een abbonnement van 50 euro en dan ook nog eens een veel te duur Kpn abbonnement, samen plus minus 70 euro in de maand, dus Family is voor mij bijzonder aantrekkelijk. Ik heb het afgelopen jaar al tig keer de postcodecheck gedaan en heb een paar weken geleden de klantenservice gebeld. Deze was erg vriendelijk en vond ook dat wat ik in de maand kwijt was voor een 6 mbit verbinding ronduit belachelijk is. Hij heeft heel mijn situatie opgenomen en zou hier mee verder gaan, waar ik bericht over zou krijgen. Tot op de dag van vandaag heb ik nog niets gehoord en die reclame wekt al aardig wat irritatie op. Als je geen landelijke dekking hebt en daar ook geen verandering in wil brengen is het belachelijk deze reclame uit te zenden. Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden en begin er steeds meer over te denken om over te stappen op UPC Extreme (60 euro all in). Zonde want ik was altijd zeer tevreden wanadoo lid en heb eerlijk gezegd de schurft aan upc.
Het is toch een kleine moeite om iemand die al zolang lid is en elke maand de hoofdprijs betaald te laten weten of hij binnenkort Family kan krijgen of dat het niet de bedoeling is om dit produkt in de toekomst op Goeree-Overflakkee (onderste eiland Zuid-Holland) te gaan leveren. Ik ben niet de enige op Goeree die er zo over denkt want in mijn familie en vriendenkring weet ik zo al 8 abbonnees die met dezelfde gedachtes als mij rondlopen.
De groetjes van een steeds minder tevreden orange-lid.
 
Wanabo
Hoi turnpoint. Jammer dat je nog niet aangesloten kan worden op ADSL Family.

Dit forum is onafhankelijk van Orange en ik heb geen inzicht in het ADSL Family beleid van Orange. Wellicht zijn er mensen beter geinformeerd die hier willen reageren!

Je zou je familie en vriendenkring kunnen benaderen om een steunbetuiging op jouw post hier te plaatsen. En als zij ook weer familie en vrienden benaderen....

Je kunt dan in je communicatie naar Orange aangeven dat er grote animo bestaat voor ADSL Family, refererend aan de reacties hier.

Orange is een commercieel bedrijf, die afweegt of een investering rendabel is. Op deze manier kun je ze helpen met die afweging.

Ik hoop dat dit het keerpunt is dat goed komt! Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
Orange is niet van plan om binnen een aanzienlijke tijd uit te bereiden.
huidige locaties worden kwa capaciteit wel uitgebreid maar dat is ook alles.
Helaas voor jou turnpoint, maar ik vrees dat je naar een andere provider moet zoeken voor een goedkopere verbinding.

neem de helpdesk niet kwalijk als zij niet direct kunnen antwoorden. daar weten zij namelijk niets van (bijna niemand eigenlijk). Echter horen ze wel even te antwoorden.

nog iets. voor een leverancier is het pas interresant om een locatie te voorzien van hun apparatuur, als zij bijna zeker weten dat ze meer dan 200 klanten zullen trekken (onder de 200 is het verlies lijden onvermijdelijk)

Kijk is op tweakdsl.nl/soeedlinq.nl.

beiden bieden zeer interresante producten aan.

verder kan je kijken op www.bbned.nl. daar staan alle providers vermeld die aangesloten zijn op het bbned netwerk. heel veel leuke acties.
 
core2duo
Hoi,

Ik ben hier nieuw maar de antwoorden op jou vraag kloppen niet. Orange kan vanaaf begin februari 2007 landelijke dekking gaan garanderen. Ze zijn hier momenteel in onderhandeling met KPN daar over. Ik heb zelf nu ook Orange op mijn adres maar binnenkort ga ik dus verhuizen naar waar ze het nog niet hebben en ik heb inmiddels door meerdere helpdesk medewerkers te bevestiging gekregen dat ze dit probleem begin februari 2007 op kunnen gaan lossen. Ik kan mij namelijk ook helemaal invinden in het probleem, wel landelijke reclame maar geen landelijke dekking. Gelukkig werkt Wanadoo/Orange nu aan dit probleem. En het verhaal van zoveel aansluitingen op een kast is deels waar maar klopt in veel gevallen niet.

Core2duo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Adsl Family niet beschikbaar!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie