obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
 Onderwerp afdrukken
KLACHT Soulseek niet benaderbaar
yoz
Sinds een week is Soulseek niet benaderbaar via Online. Bellen naar de helpdesk leert dat men via 12 hubs bij de site terecht komt en dat vraagt teveel responstijd.
Toch is de site voor velen in NL via andere providers gewoon wel benaderbaar. Knijpt onlne de bandbreedte?

Ik eis actie van Online om www.slsknet.org weer gewoon benaderbaar te maken.

roanfam
ben vandaag teruggebeld door onine, en ze onderkennen het probleem, ze hebben 2 weken iets aangepast, maar de helpdesk wist niet wat .. . .

ze kunnen wel pingen en krijgen respons,

kort samengevat het is een dns probleem van online !

Gr

roanfam
ben vandaag teruggebeld door onine, en ze onderkennen het probleem, ze hebben 2 weken iets aangepast, maar de helpdesk wist niet wat .. . .

ze kunnen wel pingen en krijgen respons,

kort samengevat het is een dns probleem van online !

Gr

roanfam
mystic,

lees nou eerst eens wat ik sgeschreven heb, niemand banned soulseek.

zab
Bij mij werkt www.slsknet.org ook niet. Met: Adsl extra, DNS: 194.134.5.5 & 194.134.0.97
Er zit een fout in de Online DNS-sen want als ik OpenDNS gebruik werkt het wel.
Gewijzigd door zab op 15 december 2010, 16:29

yoz
Goed nieuws. Vandaag weer toegang via Online bij Soulseek! Houden zo

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KLACHT Soulseek niet benaderbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Parental Control werkt niet Zyxel configuratie en problemen : 2 25 nov 2018
Waarschuwing! Update niet zelf uw ZyXEL modem Zyxel configuratie en problemen : 14 18 okt 2018
Tijden van TV gids kloppen soms niet Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 30 sep 2018
ZyXEL VMG8324-B10A het werkt niet / LED's branden Zyxel configuratie en problemen : 3 19 aug 2018