obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Luxe probleem
ns_joep
Hoe is het mogelijk, op 14-09-06 ADSL Family aangevraagd, en sinds gistermiddag, 21-09-06 staat er op de status pagina dat de leveringsdatum voor mijn aanvraag op of rond 27-09-06 zal vallen.

Ik meen toch nog een opzegtermijn in acht te moeten nemen bij HCCnet/XS4All. Orange weet toch dat ik ADSL had, en dat zij mijn ADSL lijn over moeten nemen c.q. de overstap moeten regelen.

Gaat er hier iets grandioos fout ? Angry
Gewijzigd door ns_joep op 22 september 2006, 09:31
Met groet,
Joep
 
ns_joep
Twee adsl abonnementen op een lijn dat KAN niet.

En in de aanmeldprocedure kwam ik toch het volgende tegen:
Ik geef Orange opdracht om mijn huidige ADSL verbinding over te nemen

Ook dit staat te lezen op de Orange site:
Overstappen van een ADSL abonnement naar een ander ADSL abonnement

Overstappen van je huidige ADSL provider naar ADSL van Orange is eenvoudig. Geef in de postcodecheck aan op dat je al ADSL hebt, bestel ADSL van Orange en we zetten je aansluiting over zonder dat je lang offline bent. Heb je een ADSL abonnement van Orange, dan stap je automatisch over naar het ADSL abonnement van jouw keuze


Dus wachten of mijn XS4All ADSL toch maar opzeggen ?
Gewijzigd door ns_joep op 22 september 2006, 14:16
Met groet,
Joep
 
Wanabo
Een belletje naar de incassomedewerkers eh helpdeskmedewerkers om hier duidelijkheid over te krijgen kan geen kwaad.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ns_joep
Zij (Orange) nemen de ADSL-lijn over, maar opzeggen bij je vorige provider moet je zelf doen !

Goed om aan te geven is dat je een Telco-hop doet !
Nu maar hopen dat het allemaal in orde komt!
Gewijzigd door ns_joep op 22 september 2006, 15:50
Met groet,
Joep
 
Puma
je betaald zoiezo 1 maand dubbel, dat kan niet anders met ADSL. met kabel kan het nog wel, want dat kun je zelf regelen.

xs4all zelf opzeggen dmv een schriftelijk opzegging.
Orange neemt jouw lijn over, dus jij mag lekker thuis blijven en hoef je zelf alles om te schakelen in de centrale Grin
 
ns_joep
Intussen heb ik XS4all van mijn overstap op de hoogte gesteld.
Mijn abo loopt daar op 23-10 dan ook af.
Met groet,
Joep
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Luxe probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie