obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
VISTA
cybergrass
Wie kan mij helpen de LB en WIFI in te stellen voor VISTA, want het lukt niet Vista herkent de WIFI adapter niet (dongle) heb het handmatig geprobeert maar ben er nu een dag meebezig maar lukt van geen kanten

trouwens met de ethernetkabel gaat het ook niet??????

Antw van Helpdesk : Wat is VISTA Sad
 
mischa
Triest dat ze niet weten wat vista is.

vreemd dat ethernetkabel ook niet werkt.
heb je wel de juiste drivers voor ethernetkaart en dongel ?

Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
Puma
VISTA is wel leuk etc, maar om het nou zo te gebruiken dat je ook gaat internetten is niet echt te raden. ik kan mijn ethernet kaart ook niet installeren. videokaart drivers doen het maar half etc.

de helpdesk weet het vast wel, maar als ze dat toegeven, dan moeten ze ook support verlenen. Daarom weten ze niet wat Vista is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VISTA', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PC met Vista aansluiten met dongle Thomson meer apparaten aansluiten : 6 05 mei 2014
Acer Aspire 6930 Vista/Internetproblemen Algemeen : 41 20 aug 2009
Windows Vista wachtwoord hacken Algemeen : 20 08 jul 2009
WANADOO Livebox kan niet geiinstalleerd worden op Windows Vista Livebox configuratie en problemen : 3 11 mrt 2009
Livebox met Vista werkt niet (juiste drivers al geinstalleerd) WiFi : 16 13 feb 2009
Advertentie