obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
verhoging startkosten
EXne
ik zat net mijn telefoonrekening te bekijken en viel me op dat de startkosten verdubbeld zijn.
Dit is gebeurd in de maand maart. Ik heb hier vooraf geen info gekregen en ik vraag me af of dit zomaar kan.
 
jpt
nope
ook ik heb dit viavia moeten vernemen!
online heeft twee mail adressen van mij waarop ik eigenlijk alles van hun binnenkrijg.(dubbel dus)
maar deze verhoging hebben zij mij op geen enkele manier vermeld!
ik kwam er toevallig achter via dit forum,wel op tijd om er eventueel iets aan te doen.
niets gedaan daar gaat het niet over.
alleen vreemd dat alle andere mail wel gewoon binnenkomt en uitgerekend deze niet!


grts
 
EXne
@oppie: ik heb alle nieuwsbrieven teruggekeken en helaas geen aankondiging! en waar zou ik dit op de website moeten vinden? Deze veranderd continue en is in mijn ogen alleen op nieuwe klanten gericht. Er is een algemeen antwoord op de vraag te vinden en ja ze moeten dit 30 dgn van te voren aankondigen, alleen ik heb niets kunnen vinden in mijn email.
Mijn huidige prijs is nog steeds lager dan wat een nieuwe klant moet betalen maar het gevoel wat ik had dat bestaande klanten meer worden gewaardeerd alla het Tmobile principe begint wat weg te kwijnen.
 
EXne
klopt, ik heb hem gevonden. Oftewel topic gesloten. Dank je wel voor je aanwijzingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verhoging startkosten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Maffiaprraktijken, onverwachte bizarre verhoging abonnementskosten Klacht over Online : 6 07 jun 2017
abb. verhoging? Algemeen : 5 04 okt 2010
verhoging start tarief Algemeen : 1 27 aug 2010
snelheid verhoging Snelheid : 2 14 nov 2008
Geen verhoging, meld je aan voor Radar Snelheid : 7 03 jan 2008
Advertentie