obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
NAT Type strict COD MW3
revdpoel
Hai

ik heb een Thomson TG712
Call of Duty Modern Warfare 3 geinstalleerd
als ik wil spelen staat er : NAT type STRICT

Hoe open ik NAT op de Thomson TG712? UPNP staat aan

Dank
 
rkuijsters
Is makkelijk op te lossen!
ga eerst naar je modem

http://192.168.1.254/

dan ga je naar het kopje
Home network

en selecteer je je ps3 die aanstaat en aangesloten.

dan zet je:
Use UPnP: Yes
Use Extended Security: No

en voila het werkt: NAT is nu open Wink
Gewijzigd door rkuijsters op 09 november 2011, 16:02
 
revdpoel
deze waarden staan al zo
Use UPnP: Yes
Use Extended Security: No

En ik heb geen PS3, heb de PC-versie
 
I R Baboon
Heeft de PC versie wel de mogelijkheid voor UPnP?
Zo niet, dan moet je de poorten voor je spel met de hand openen.
Hier kan je zien hoe zoiets in zijn werk gaat: [url]http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/TG789vn/Call_of_Duty_-_Modern_Warfare_3.htm
[/url]
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
SjorsGroot
Ik heb hetzelfde probleem, zelfde modem maar dan met de Xbox360 versie van Modern Warfare 3.
UPnP staat aan, heb de poorten forwarded naar mijn 360, maar er staat nog steeds "NAT type STRICT" als ik online wil spelen.

Best frustrerend aangezien ieder ander spel(PC, 360 of PS3) gewoon wel normaal werkt.
Gewijzigd door SjorsGroot op 12 november 2011, 09:56
 
I R Baboon
De Thomson heeft een extra beveiliging om inbraakpogingen tegen te houden.
Die extra beveiliging is vaak de boosdoener als bepaalde spellen niet (goed) open gaan naar het internet.
Alleen met een admin account kan je die functie uitzetten (inbraak detectie).

Drie opties:
* Bel met de helpdesk of zij die functie uit willen zetten. Zij hebben wel admin toegang naar de router.
Of ze dat doen (of begrijpen wat jij wilt), is weer een ander verhaal. Maar niet geschoten is altijd mis.

* Als je geen telefonie van Online hebt, kan je de Thomson vervangen door een eigen modem/router.

* Wissel bij de eerste gelegenheid van provider. Pak dan een provider die open apparatuur levert.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
halvekip ps3
Goedemiddag volgens mij ligt het niet aan de router van thomson heb zelf de tg789vn en begon zelf ook te zeiken
maar ik heb het zo op internet gevonden unpn op aan je stopt modern warfare 2 erin en drukt op multiplayer en dan staat er nat open en nu komt ie spelletje eruit en modern warfare3 erin en enhij staat ook op open succes bij mij is het net gelukt let niet op de punten kommas haha of spelfouten want ga verder met gamen succes grt halvekip
 
revdpoel
IK BEGRIJP HET HALVEKIP

Om MW3 te spelen, moet je dus zowel MW2 als MW3 in bezit hebben?

Je kan ook van provider wisselen, dat lijkt mij de beste optie
 
halvekip ps3
Dan moet je dat doen was een idee maar wist niet dat je deel 2 niet had en misschien had het op je pc ook gewerkt en ik zit niet bij tmobile maar bij kpn dus succes met zoeken
 
justme1991
ik heb hier hetzelfde probleem met modem thomson 789 .bij modern warfare 3 staat bij nat type strict heb van alles geprobeerd upnp aangezet, zelfs nog is poorten geopend maar niks lukt :S en kan amper online spelen , heel af en toe 1 of 2 potjes in een half uur . Hoop dat iemand mij kan helpen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT Type strict COD MW3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
MW2 Open Nat type [HELP] Thomson configuratie en problemen : 12 30 okt 2014
Nat type strict! Helpdesk : 2 21 okt 2014
NAT type 3 naar 2 Algemeen : 46 15 aug 2014
Welk type modem krijg ik? Algemeen : 12 24 mei 2014
Firmware updaten / Strict NAT :( Speedtouch 706 configuratie en problemen : 5 14 dec 2013
Advertentie